« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
جهان؛
رئیس جمهور آمریکا با رد گمانه‌زنی‌ها درخصوص پذیرش شکستش در انتخابات ریاست جمهوری گفت، رقیب دموکراتش فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛منابع خبری گزارش دادند ؛ دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز یکشنبه در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره پذیرش شکستش در انتخابات ریاست جمهوری گفت، «جو بایدن» رقیب دموکراتش فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «او فقط از دید رسانه‌های اخبار جعلی پیروز شده است! من هیچ چیز را واگذار نمی‌کنم! هنوز راهی طولانی در پیش داریم. این یک انتخابات متقلبانه بود».

ترامپ در پیامی دیگر با حروف درشت نوشت: «انتخابات متقلبانه [بود]. ما پیروز می‌شویم!»

رئیس جمهور آمریکا این پیام های توییتری را دقایقی پس از آن منتشر کرد که از طریق همین پیام‌رسان اعلام کرده بود بایدن با تقلب توانست در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در این پیام نوشته بود: «او (بایدن) پیروز شد زیرا انتخابات تقلب صورت گرفت. [به این دلیل که] هیچ مراقب و ناظری راه داده نشد، رأی‌ها توسط شرکت‌های خصوصی چپگراهای افراطی و [شرکت] دومینیون که اعتبار بدی دارند برای شمارش دسته‌بندی شدند، دستگاه‌های خرابی که حتی نتوانستند در تگزاس مورد تأیید قرار گیرند (که من با اختلاف زیاد در آن پیروز شدم)، رسانه‌های جعلی و ساکت و [دلایل] بیشتر!».

او در حالی همچنان از «ادامه راه» سخن می‌گوید که تا کنون تلاش کارزار وی برای اثبات تقلب در دادگاه‌های آمریکا راه به جایی نبرده است. دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز جمعه پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

حتی در ایالت جوجیا نیز که آرای انتخابات در حال بازشماری قرار هستند، گلایه‌های ترامپ همچنان پابرجا است و به عقیده او: «بازشماری دستی آراء در جورجیا، اتلاف وقت است. آنها امضاءها را تطابق نمی‌دهند. بازشماری را تا زمانی که تطابق دهند، متوقف کنید. اجازه ندهید دموکرات‌های افراطی چپ‌گرا، انتخابات را سرقت کنند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین