« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
به مناسبت هفته کتاب انجام شد:
آيين رونمايي از چهار عنوان كتاب و تجليل و تكريم از نويسندگان شهرستان لنده صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده و جمعي از مسئولان محلي در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛آيين رونمايي از چهار عنوان كتاب و تجليل و تكريم از نويسندگان شهرستان لنده صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و جمعي از مسئولان محلي در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان برگزار شد.

اسماعیل زارعی رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده درابتداضمن خیرمقدم به حاضرین بابیان این که کتاب غذای روح وبهترین سخنگوبرای انسان است برلزوم ایجادانگیزه وترسیم هدف برای نویسندگی تأکیدکردوافزود:شهرستان لنده دارای پتانسیل های خوبی درزمینه فرهنگ وهنراست و طی سالهای اخیر هنرمندان و نویسندگان این شهرستان در زمینه های مختلف آثار خوبی را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم  از کتابهای :شهر باستانی جومه ؛مرکز پلاد شاهپور تالیف رحمان رجبی بهشت اباد -ترجمه و تفسیر آیات کتاب درسی آموزش قران پایه ی هشتم دوره اول متوسطه تالیف خانم شوکت رحیمی ؛خدیجه رحیمی ؛با همکاری ابراهیم عبادی -پروانه ها در پیله نمی مانند تالیف احمد علی کریمی زاده لنده  و کتاب ناگفته های ثانی تالیف عابد اسکندری رونمایی  و از مولفین آنها تجلیل بعمل امده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: