« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
کهگیلویه و بویراحمد؛
هفته کتاب هرساله از ۲۴ آبان شروع و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:فرماندار شهرستان لنده طی پیامی هفته کتاب و کتابخوانی را به کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی و فعالان در این عرصه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد. مایه مباهات است که در سال جاری  قدمهایی برای توسعه کتابخانه ها برداشته شده است، بیماری کرونا و و ویروس کوید ۱۹ مانع  پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نگردیده است و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغولند.

 در هفته ای که مزین به نام کتاب  است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت  را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.

 امید است برگهای کتاب، همیشه طراوت بخش زندگی همه مردم عزیز باشد.

اینجانب به نوبه خود  ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و  ۲۴ آبان ماه روز کتاب، کتابخانه و کتابدار ؛ از تلاش و کوشش خالصانه  کتابداران عزیز شهرستان لنده در مسیر  ترویج  علم و  دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای  تقدیر و تجلیل می نمایم.

امید است به فضل الهی قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته شود.

سید خدادوست موسوی
فرماندار شهرستان لنده

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده؛ 24  آبان؛ روز کتاب و کتاب خوانی نام گذاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: