« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
به همت مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان گلستان برگزار گردید:
مدرسه دو کلاسه کردآباد با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان، اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش گلستان، خیرین و انجمن اولیا و مربیان دبستان جهاد در مساحت زیربنای ۱۳۳مترمربع و ۲۰۰مترمربع محوطه سازی با اعتبار بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدرسه دو کلاسه کردآباد با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای استان، اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش گلستان، خیرین و انجمن اولیا و مربیان دبستان جهاد در مساحت زیربنای ۱۳۳مترمربع و ۲۰۰مترمربع محوطه سازی با اعتبار بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم که سردار ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان، سرهنگ زمانی فرمانده بسیج سپاه علی آباد کتول، گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش ، علمشاهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان و تنی چند از مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، سردار ملک شاهکویی ضمن گرامیدشت تولد پیامبر (ص) و ایام ۱۳ آبان، سپاه را پیشگام در همه امورات دانست و گفت: هر جا که مردم احساس نیاز کنند، سپاه به عنوان اولین نهاد ورود پیدا می کند و تا حل بحران منطقه را ترک نخواهد کرد.

وی همچنین به احداث بیش از ۴۰۰۰ پروزه عمرانی و غیر عمرانی با اعتباری به مبلغ ۴۳ میلیارد تومان اشاره کرد گفت: خدمات سپاه در بخش عمرانی چشمگیر بوده و در بحث سیل نیز ۱۷۶۷ واحد مسکونی با اعتباری به مبلغ ۴۵ میلیارد تومان باز سازی و احداث شدند.

ایشان در ادامه جمله رهبر انقلاب مبنی بر خوشبین بودن به آینده انقلاب را، امید بخش برشمرد و افزود: خدمات شایسته و گسترده ای در طول انقلاب به ویژه در روستا ها صورت گرفته که ماحصل همدلی و مشارکت نهادهایی چون سپاه، کیمته امداد، بنیاد برکت، خیرین مدرسه ساز و .. بوده است و امیدواریم با تلاش همه جانبه مردم به آنچه که شایسته آن هستند، برسند.

سردار زمانی فرمانده سپاه شهرستان، نیز در این مراسم گفت: استفاده از ظرفیت های مختلف سپاه  در دفاع از کشور، خدمت رسانی به محرومین و ساخت پروژه های مختلف ادامه خواهد داشت و در سایه دین، رهبری و امت، حفاظت از انقلاب به یاری امام عصر(ع) صورت خواهد گرفت.

نورعلی علمشاهی رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز در حاشیه این مراسم با توجه به رشد نرخ مشارکت های مردمی و قدردانی از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و اداره کل نوسازی و انجمن اولیاء مردم فهیم کرد آباد، در ساخت مدرسه گفت: با همت مردم و خیرین مدرسه ساز بخش عمده ای از نیاز های آموزش و پرورش مرتفع شده است و امید واریم افرادی که تمکن مالی دارند، در این طرح شرکت مستمر داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: