« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش اموزی از طریق فضای مجازی و نرم افزار تولید شده در شبکه شاد ، سه شنبه ۶ آبان همزمان در مدارس سراسر استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با سراسر کشور بیست وسومین دوره انتخابات دانش آموزی در2هزار و634آموزشگاه کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.


معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این انتخابات با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب اسلامی برای دانش آموزان پایه های بالاتر از سوم ابتدایی  وبه تعداد 116 هزار نفر برگزار شد.

سیدبهاءالدین ملک حسینی اظهار داشت:به نسبت جمعیت مدارس از5تا9 نفر بعنوان شورا ودر مجموع 12 هزار نفر انتخاب می شوند.

وی گفت: این انتخاب از طریق برنامه شاد وبه صورت فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آئین گفت: این انتخابات با هدف تکریم عملی شخصیت دانش آموز وتقویت خودباوری واعتماد به نفس دانش آموزان وتکریم ارزشها وباورهای دینی برگزار شد.

هادی زارع پور گفت: شرایط کسب مهارتهای زندگی فعالیتهای گروهی وتمرین مشارکت پذیری در این شورا برای دانش آموزان ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات به شیوه مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می گردد گفت: اپلیکیشن انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در پیام رسان شاد در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است که پس از وارد کردن اسامی ومشخصات داوطلبان ، انتخابات برگزار خواهد شد

هادی زارع پور گفت:به دانش آموزان توصیه میشود به تدریج از عصر امروز برای انتخابات از طریق آیکون ورود به مدرسه من در وسط صفحه اصلی شاد،اقدام و شروع به رای دادن نمایند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: