« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد:
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل دانشجویان پزشکی خارجی در دانشکده‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ شهین‌تاج آرامش در نشست خبری معاونین دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به تحصیل ۳ هزار و ۳۰۰ دانشجو در ۵ دانشکده علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دستیاری تخصصی تحصیل می‌کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم‌ پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۲۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه به وضعیت آموزشی دانشگاه‌ها با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع کرونا از سال گذشته زیرساخت‌های مجازی را ارتقاء و آموزش‌ها به صورت مجازی صورت گرفت و با توجه به اوج‌گیری این ویروس تصمیمی مبنی بر برگزاری آموزش‌ها به صورت حضوری نداریم.

وی همچنین از رفع کمبود پزشک متخصص در استان خبر داد و گفت: به غیر از رشته‌های فوق ریه، فوق آی.سی. یو، غدد کودکان و فوق نوزادان در سایر رشته‌ها با مشکلی مواجه نیستیم.

این مسئول در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب دانشجوی خارجی در دانشکده‌های علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ هزار دانشجوی خارجی متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های کشور هستند که باید میان دانشگاه‌های کشور تقسیم شوند.

آرامش عنوان کرد: مجوز جذب ۲۵ درصد دانشجو در دو رشته پزشکی و دندانپزشکی اخذ شده که سال گذشته  ۵ نفر در رشته دندانپزشکی و ۱۴ نفر در رشته پزشکی جذب شدند که عمدتا از کشورهای اوکراین و روسیه هستند.

وی خاطرنشان کرد: جذب دانشجو برای ترم بهمن ماه امسال اعلام شده و روز مهلت آن هم به پایان رسید./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: