« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
مصیب حیدری خبر داد؛
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: دو میلیارد و 949 میلیون تومان کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در این اداره جمع‌آوری‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در حال حاضر 3455 خانوار معیشت بگیر کمیته امداد منطقه یک هستند که از این تعداد 1349 خانوار تبصره 14 و مابقی مددجویان اصلی هستند.


وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون دو میلیارد و 949 میلیون تومان کمک‌های مردمی در کمیته امداد منطقه یک یاسوج جمع‌آوری‌شده است،  افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در قالب طرح‌های صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و سایر جشن‌ها و برنامه‌های این نهاد بوده است.

حیدری با اشاره به اینکه 3897 صندوق صدقه در محدوده مربوط به کمیته امداد منطقه یک یاسوج در منازل و سطح معابر وجود دارد، گفت: از این صندوق‌های صدقات درمجموع 95 میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است. 

وی تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و زیان و ضررها و بیکاری‌های ناشی از آن، از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت می‌کنیم برای کمک به نیازمندان کمیته امداد را یاری کنند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار هم استانی در برنامه‌های این نهاد برای کمک و یاری نیازمندان گفت: خیران نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱۸۸۷۷ و همچنین پرداخت از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷  به نام کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در زمینه کمک به نیازمندان این نهاد شرکت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: