« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار از سوی دفتر مقام معظم رهبری به پروژه پاتاوه –دهدشت اختصاص یافته که ۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در دیداری که معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه  شهرسازی با وی داشت گفت: جاده پاتاوه- دهدشت به عنوان پروژه طلایی وزارت راه و شهرسازی قلمداد شده است.

وی اظهار داشت: اینکه پروژه ملی پاتاوه -دهدشت از بین ۱۳۰ پروژه جهش تولید در وزارتخانه راه و شهرسازی به عنوان یکی از پنج پروژه طلایی این وزارت خانه انتخاب شده است به دلیل اهمیت آن و اراده قوی در تکمیل آن دارد.

وی اظهار داشت: مبلغ ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار از سوی دفتر مقام معظم رهبری به این پروژه اختصاص یافته که ۷۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

استاندار با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه همه به صورت جهادی پای کارند تصریح کرد: این طرح ملی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی کاملا تامین اعتبار شده است و در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج هم به اهمیت و تاثیر گذاری پروژه در دست اجرای پاتاوه –دهدشت اشاره کرد و گفت: این مسیر در سطح ملی و استانی اثر گذار است.

آیت اله سید نصیر حسینی اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است و می طلبد که پیگیرهای لازم برای تکمیل و بهره برداری آن به عمل آورده شود.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی هم گفت: این وزارتخانه از میان یکهزار پروژه مهم خود ۱۳۰ پروژه را به عنوان پروژه های جهش تولید انتخاب کرده است.

غفاری افزود: از بین این تعداد پروژه جهش تولید، پنج پروژه به عنوان پروژه های طلایی برگزیده شده است و تاکنون سه مورد آنها کاملا تامین اعتبار شده اند که یکی از آنها همین جاده پاتاوه –دهدشت می باشد.

به گفته وی، پروژه پاتاوه –دهدشت کاملا تامین اعتبار شده است و سفرم به این استان به منظور تسریع در روند اجرای آن می باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: پروژه های جاده یاسوج- شیراز، تقاطع غیرهم سطح مهریان و مسیر یاسوج- سی سخت تا پایان دولت تکمیل خواهند شد وموضوع پروازهای یاسوج – تهران از دیگر مواردی است که مشکلات آن رفع می شود.

غفاری یادآور شد: به زودی جلسه پیگیری پروژه های راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار در این وزارتخانه برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: