« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
به قلم وحید حاج سعیدی
کار باید با درایت و صبر و تحمل صورت پذیرد که متاسفانه ظرف صبر و تحمل ما مردم عادی با نمایندگان یک نموره تفاوت دارد! با این وجود مردم مختصر انتظارتی هم از نمایندگان دارند و با توجه گذشت چند ماه از آغاز مجلس جدید به بررسی احتمالات موجود می پردازیم علی برکت الله
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:علاقه به اظهار نظر یکی از ویژگی های ما ایرانیان است و دوست داریم در همه امورات لایه ای پنیر در پیتزا قرار دهیم! حالا اگر این اظهار نظرات علمی باشد دردش خوردنی است؛ ولی یک عده گویی در این مملکت اصلاً تلگرام نگاه نمی کنند؛ سری به توئیتر نمی زنند! اصلاً انگار اصلاً فیلتر شکن ندارند که بتوانند خودشان را در معرض اطلاعات و میدان کوانتومی اخبار قرار دهند و اهداف، رویاها و چشم انداز آینده شان را آچارکشی کنند!

ماحصل این ماگلومانیای فرهنگی، نگاه سطحی و اظهار نظرهای آبکی و کمرنگ است که متاسفانه تبعات بی شماری دارد! الان هم یک عده آدم سطحی نگر، دادار دودور راه انداخته اند و گیر داده اند به ماجرای خودروی وطنی و واکسن آنفولانزای نمایندگان مجلس... برادر من... هموطن... همشهری... وقتی ما پای صندوق رای می رویم و یک عده را به عنوان نماینده راهی مجلس می کنیم به این معناست که این افراد به عنوان نماینده ما هستند و هر جا می روند، هر کاری که می کنند، هر تاجی که به سرشان می زنند انگار به سر ما زده اند و ... در واقع اینان از طرف ما اختیار تام دارند و بلاشک ما هم در ثواب کارهای آنها شریک هستیم!

حالا درست است که دلار وارد کانال 29 هزار تومان شده است؛ سکه 13 میلیون را رد کرده است؛ خلق الله برای خرید یک چهار چرخ باید در لاتاری و قرعه کشی شرکت کنند؛ کادر درمان و پزشکی هنوز واکسن نزده اند، مردم با پولی که برای خرید خانه پس انداز کرده بودند خانه هم نمی توانند رهن کنند،  قیمت ها ساعتی بالا می روند ولی این ها دلیل نمی شود که نمایندگان ما بی گدار به آب بزنند و  زبانم لال یقه چهار تا وزیر را بگیرند، کارت زرد بدهند، سوال کنند و استیضاح کنند و قس علی هذا ...

کار باید با درایت و صبر و تحمل صورت پذیرد که متاسفانه ظرف صبر و تحمل ما مردم عادی با نمایندگان یک نموره تفاوت دارد! با این وجود مردم مختصر انتظارتی هم از نمایندگان دارند و با توجه گذشت چند ماه از آغاز مجلس جدید به بررسی احتمالات موجود می پردازیم علی برکت الله:

الف) دور خیز کردن

هر چند عده ای معتقدند « دولت در آن سرا و گشایش در آن در است»! ولی به نظر می رسد نمایندگان در حال آماده سازی، طراحی نقشه راه و غافلگیر کردن مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی هستند و به قولی در حال دور خیز کردن هستند تا با یک حمله نهایی دمار از روزگار مشکلات در آورند و یک گشایش اساسی ایجاد کنند!

ب) قرن جدید

گمانه دیگری که می توان در این خصوص مطرح کرد، انتظار نمایندگان تا سال 1400 است که دولت تدبیر و امید بار و بندیلش را جمع کند و رئیس جمهور بعدی فکری برای آبادانی تپه های مملکت کند!

پ)روند شدن آمار

حقیقت امر ما دبیرستان که درس می خواندیم یکی از دوستان ترک تحصیل کرد و  خانواده را مجبور کرد که برایش میوه فروشی باز کنند. روزی یکی از همسایه ها 47 هزار تومان از ایشان میوه به صورت نسیه خرید و از دادن وجه میوه ها امتناع می کرد. میوه فروشی نچرخید و این دوست ما قنادی باز کرد. همسایه کماکان از پرداخت بدهی امتناع می کرد تا اینکه دوست مان یک روز یک جعبه شیرینی به این همسایه داد و گفت: قیمت این جعبه شیرینی 3 هزار تومان است. حالا شما به من 50 هزار تومان بدهکار هستید! من که در مغازه شاهد این ماجرا بودم وقتی همسایه رفت علت را جویا شدم. دوستم گفت: چون تلفظ 47 هزار تومان کمی سخت بود، خواستم مبلغ روند بشه! سه هزار تومان جنس دیگر دادم تا هر وقت ایشان دیدیم بگم داداش این پنجاه تومن ما چی شد؟! حالا شاید نمایندگان هم منتظرند تا قیمت ها روند شوند، بعد برای تعدیل آنها یک فکر عاجل کنند! مثلاً بگیم داداش دلار شد پنجاه تومن، نمی خوایین کاری کنین؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: