« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
در شهر ایوو، در شرق چین پس از آغاز واکسیناسیون ویروس کرونا به عموم مردم، صدها نفر در بیرون ساختمان یکی از بیمارستان‌های شهر در صف ایستاده‌اند.
برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ در شهر ایوو، در شرق چین پس از آغاز واکسیناسیون ویروس کرونا به عموم مردم، صدها نفر در بیرون ساختمان یکی از بیمارستان‌های شهر در صف ایستاده‌اند.

این در حالی است که گفته شده که آزمایشات بالینی بر روی این واکسن به پایان نرسیده است.

هزینه تزریق این واکسن ۶۰ دلار اعلام شده است.



بسیاری از دریافت‌کنندگان این واکسن به بی بی سی گفته‌اند که قصد سفر به خارج از چین را دارند و می‌خواهند با زدن این واکسن خود را در مقابل ویروس کووید ۱۹ محافظت کنند.

آنها همچنین گفته‌اند که به این واکسن اطمینان دارند.

در چین سه شرکت در حال تولید واکسن کرونا هستند.

هیچ یک از این واکسن‌ها هنوز برای استفاده تایید نشده است، اما تعداد زیادی از افراد تحت برنامه "استفاده اضطراری" واکسن‌های آزمایشی را خارج از برنامه آزمایش دریافت می‌کنند که این امر نگرانی‌هایی را در مورد عوارض جانبی آن‌ها ایجاد کرده است.

تحقیقات برای ساخت واکسن کووید۱۹ با سرعتی بی‌سابقه در نقاط مختلف جهان در جریان است به طوری که هم اکنون ۸۰ گروه تحقیقاتی در کشورهای مختلف سرگرم ساخت واکسن‌های مختلف برای مقابله با ویروس تازه شناخته شده کرونا هستند.

روسیه در ماه اوت به عنوان اولین کشور، مجوز استفاده از واکسن کرونا به نام "اسپوتنیک ۵" را داد

دانشمندان روسیه در گزارشی در مورد این واکسن اعلام کردند که در آزمایشات اولیه علائمی از تولید آنتی‌بادی در بدن تزریق‌شدگان دیده شده است.

اما در مقابل، کارشناسان غربی نسبت به سرعت عمل روسیه در ساخت واکسن ابراز نگرانی کرده و گفته بودند که تحقیقات بیشتری باید در این مورد انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: