« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کنکور سراسری امسال، 29 نفر از دانش آموزان مددجوی این نهاد موفق به کسب رتبه‌های زیر 5000 شدند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف، طی مراسمی که با حضور رئیس کمیته امداد کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از سه دانش‌آموز مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد که موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری امسال شدند، به نمایندگی از 29 دانش‌آموز رتبه برتری تحت حمایت، با اهداء لوح سپاس، تجلیل شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مددجوی این نهاد و فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل  برای آن‌ها و همچنین مراقبت‌های تحصیلی از اولویت‌های اصلی و مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه 11 هزار دانش‌آموز و دانشجو در سال تحصیلی جاری از خدمات حمایتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، گفت: در کنکور سراسری امسال 29 دانش‌آموز مددجوی این نهاد که 23 نفر از آن‌ها عضو کانون قلم چی بودند، موفق به کسب رتبه زیر 5000 شدند.

مبشری با اشاره به اینکه دانش آموزان رتبه برتر کنکور از افتخارات کمیته امداد هستند، تصریح کرد: از تعداد 29 دانش‌آموز رتبه برتری کنکور سراسری امسال، هفت نفر رتبه سه‌رقمی و دو نفر رتبه دورقمی کسب کرده‌اند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد با توجه به اولویت توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها، خدمات فرهنگی مختلفی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌کند، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات مشاوره تحصیلی و شغلی، ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان و همچنین برگزاری اردوهای تخصصی ازجمله برنامه‌های این نهاد است.

مبشری تأکید کرد: رفع موانع تحصیلی، فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی باهدف رشد و ارتقا وضعیت تحصیلی دانشجویان مددجو از دیگر وظایف کمیته امداد به شمار می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین