« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
طنز از وحید حاج سعیدی
قیمت خوردو‌ این روز‌ها در حال افزایش است و همزمان با این افزایش، انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن صد‌ها دستگاه خودروی صفر کیلومتر پشت تپه‌ای در بابل دپو شده است علامت‌های سوال بسیاری در ذهن مخاطبان قرار داده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:با وجود اینکه واژه تپه در ادبیات ما جایگاه منیعی دارد و در کلیله و دمنه نصف داستان ها و اتفاقات بر فراز تپه ها یا پشت تپه ها اتفاق افتاده است، متاسفانه دانشمندان علم جغرافیا هنوز تعریف دقیق و استانداری از تپه ارائه نکرده اند و تفاوت آن با کوه فقط در ارتفاع کم، گرد بودن و قله نداشتن آن عنوان شده است!  همین گرد بودن و دم دست بودن تپه باعث شده تقریباً همه تپه های مملکت به ویژه های تپه های اقتصادی فتح شوند؛ در حدی که دیگر جایی برای گلکاری روی تپه ها باقی نمانده است و اخیراً عزیزان روی به پشت تپه ها آورده اند!

اصل خبر تپه ای به نقل از باشگاه خبرنگاران:

قیمت خوردو‌ این روز‌ها در حال افزایش است و همزمان با این افزایش، انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن صد‌ها دستگاه خودروی صفر کیلومتر پشت تپه‌ای در بابل دپو شده است علامت‌های سوال بسیاری در ذهن مخاطبان قرار داده است. به گفته اهالی ظاهراً هزاران دستگاه خودرو دیگر نیز پشت این تپه دپو شده است.

حجت الاسلام ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل گفت: شخصا از این منطقه بازدید کرده است و در جریان بازرسی‌ها مشخص شد این خودرو‌ها متعلق به شرکت ایران خودرو در بابل است که به دلیل کمبود قطعات امکان عرضه به بازار را ندارد. او افزود: این خودرو‌ها در یک یا دو نوع قطعه خاص مشکل داشتند که مسئولان قول دادند خودرو‌ها به محض تکمیل وارد بازار می‌شوند.

ملاحظه فرمودید.... البته ما بیشتر انتظار داشتیم برخی از مسئولان سابق شهرستان بابل پشت این تپه ها در حال فکر کردن به کارهای زشت شان باشند! ولی ظاهراً اینگونه نیست و از خواص پستی و بلندی زمین برای دپو کردن خودروهای ناقص الخلقه استفاده شده است. حالا اینکه چطور این خودروهای ناقص الخلقه را تا پشت تپه ها هل داده اند یا کولبری کرده اند بماند برای کارشناسان کوه و کمر ولی خدا وکیلی اگر ایران خودرو بابل از قطعات استوک و دسته دوم هم استفاده می کرد و این خودرو ها را روانه بازار می کرد ، خیلی بهتر از این بود که این زبان بسته ها در آفتاب داغ و زمستان سرد، بی پناه و آسمان جُل به امان خدا رها کند!

نکته بعد اگر مدیران این صنعت حال و حوصله، توان، اراده، پتانسیل و بلانسبت عرضه پیدا کردن یا ساختن قطعات ناقص را ندارند، خودروها را همین طوری تحویل مردم بدهند، مردم از زیر سنگ هم که شده قطعات مورد نیاز را پیدا می کنند تا قیمت خودرویی مثل پراید در بازار به صد میلیون تومان نرسد! مگر این که داستان دیگری در کار باشد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: