« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
درخواست کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده از رئیس کل دادگستری استان:
کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده طی نامه ای سرگشاده از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند تا زمین هایی که در ادوار مختلف شوراهای شهر لنده احیانا به شیوهای غیر قانونی به افراد غیر مسحق واگذار شده اند بازگشت داده شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده طی نامه ای سرگشاده از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند تا  زمین هایی که در ادوار مختلف شوراهای شهر لنده  به شیوهای غیر قانونی  به افراد غیر مسحق واگذار شده اند بازگشت داده شوند.

متن این نامه که یک نسخه از آن در اختیار پایگاه خبری آوای رودکوف قرار گرفته به شرح زیر است:

ریس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد،انقلابی که آیت الله ریسی از قوه قضاییه شروع کرده است را ما منتظر پرتوهای گرمابخش آن در لنده هستیم.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید تا زمین هایی که به انحاء مختلف و در ادوار مختلف به شیوه غیر قانونی و غیر معقول به افراد غیر مسحق چه از طریق شورا و چه از طریق جهاد کشاورزی و منابع طبیعی  واگذار شده اند بازگشت داده شوند.

بابی شده است که عامدا یا حسب ناآگاهی ؛ شوراهای شهر در اداوار مختلف ،اقدام به این دست از مصوبات نمودند که تصور می شود بر خلاف انتظارات مردم و منافع عمومی می باشد.

لذا از آنجایی که این موضوع یک مطالبه عمومی است ؛ استدعا دادیم دستور دهید در گردش کار قرار گیرد.


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: