« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
عصر امروز انجام گرفت:
جمعی از جوانان کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده بافرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده دیدار و گفتگو کردند .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جمعی از جوانان کانون  هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده عصر امروز بافرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده دیدار و گفتگو کردند .

سپاه سنگری است که مالک اشتری همچون شهید سلیمانی را پرورش میدهد

درابتدای این دیدار رسول غفاری مسول کانون هم اندیشی جوانان انقلابی شهرستان لنده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی خصوصا سردار دلها حاج قاسم سلیمانی؛ سپاه را خیمه انقلاب،سپرولایت وامید مردم ونظام درعرصه های مختلف و میدان های سخت دانست وباتاکید براینکه سپاه ارزشی ست که ارزش تولید میکند و سنگری است که مالک اشتری همچون شهید سلیمانی را پرورش میدهد تا یارو یاور مظلومان وبازوی قدرتمند علی زمان باشه تابتوان درچارچوب این ظرفیت وپتانسیل عظیم زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی رو فراهم سازد.

وی جوانان انقلابی را جوانان مکتب سردار مقاومت دانست وبه تشریح اهداف کانون وعملکرد کانون جوانان انقلابی دراین ۱۶ماهی که ازتاسیس آن گذشته پرداخت و گفت : کانون هم اندیشی جوانان انقلابی  با چشم انداز تبیین وتشریح بیانیه گام دوم وفراهم آوردن زمینه برای دولت جوان وانقلابی تشکیل گردیده وتابه امروز درکنار مردم و مسولین جهت دست گیری به پیش رفته است.

غفاری درپایان از طرف جوانان انقلابی شهرستان لنده از اقدامات وخدمات جناب سرگرد مختاری درطی مدت ۲سال و ۶ماه که به عنوان فرمانده سپاه ناحیه لنده بوده تقدیرو تشکر بعمل آورد.

باید مباحث فرهنگی را متناسب با شرایط و تهدیدهای روز تئوریزه و عملیاتی نمود

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده طی سخنان با تشریح انقلابیگری از نگاه مقام معظم رهبری گفت:مقام معظم رهبری پنج شاخص انقلابیگری، انقلابی بودن و انقلابی ماندن را که شامل :پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب؛هدفگیری آرمانهای انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها؛پایبندی به استقلال کشور؛حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن
و عدم تبعیت از آن؛تقوای دینی و سیاسی ، است را به خوبی تشریح و تبیین نموده که همه ی ما وظیفه تبعیت بی چون چرا و انجام این رسالت مهم را در فضای مجازی و حقیقی به دوش دارم.

سرهنگ روح الله ویسی اظهار داشت:در بحث انقلابیگری باید مباحث فرهنگی را متناسب با شرایط و تهدیدهای روز تئوریزه و سپس آنها را عملیاتی نمود و در این مسیر به  دنبال جذب جوانان ؛نوجوانان و مردم همیشه در صحنه و انقلابی باشیم.

وی با بیان اینکه  درب اتاق ما به روی مردم باز هست اعلام امادگی خود را برای حمایت از اقشار مختلف مردم جهت حضور مستمر در صحنه های انقلاب باعلام و افزود: تشکیل این جلسات باید خروجی داشته باشه و در جلسه بعدی نمود ان را عیننا ببینیم تا انشالله شاهد تداوم آن باشیم.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین