« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:برخوردها و جریمه ها از سرناچاری است چون عده ای نمی خواهند شرایط را درک کرده و نسبت به سلامت و جان مردم احساس مسئولیت کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: ۹۰ درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان افراد دارای بیماری زمینه ای و خاص و با میانگین سنی ۶۵ سال هستند.

وی به برخورد جدی با متخلفین و کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تاکید کرد و گفت: اکثریت مردم با تلاش، زحمت و با سختی پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اما اقلیتی به آسانی زحمات آنها را به هدر می دهند.

استاندار بیان کرد: تعداد کمی هستند با عدم رعایت پروتکل ها و با سهل انگاری زحمات جامعه پزشکی، مراقبین سلامت و پرستاران را از بین می برند و باعث شیوع بیماری کرونا و به خطر افتادن جان و سلامت مردم می شوند.

وی با هشدار به اقلیتی که سلامت مردم را به خطر انداخته اند تاکید کرد: برخورد قانونی و جریمه برای آنهایی که پروتکل ها را مراعات نمی کنند جدی است.

استاندار تصریح کرد: صنوف و گروه هایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند در مرحله اول تذکر کتبی، بار دوم ۳۰۰ هزار تومان، دفعه سوم یک میلیون تومان جریمه می شوند و بار چهارم کارگاه و یا محل کسب آنها پلمب خواهد شد.

وی یادآور شد: برخوردها و جریمه ها از سرناچاری است چون عده ای نمی خواهند شرایط را درک کرده و نسبت به سلامت و جان مردم احساس مسئولیت کنند.

استاندار به کنترل و نظارت بیشتر بر افرادی که مبتلا به کرونا و در قرنطینه هستند تاکید کرد و گفت: این افراد تا بهبودی کامل حاصل نکنند نباید از محل قرنطینه خارج شوند.

وی به فرمان رهبری در خصوص اینکه کل نیروهای مسلح حامی نظام سلامت هستند تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت های سپاه و نیروهای مسلح به کمک نظام سلامت و ستاد ملی کرونا برای مقابل از شیوع این بیماری نقطه قوتی در این رابطه است.

کلانتری تاکید کرد: سازوکاری تعریف شود تا گروه کاری در روستاها متشکل از دهیاری ها، شوراها، معلمین و پایگاه های مقاومت تشکیل و نسبت به آگاهی بخشی، آموزش و فعالیت های کنترلی اقدام کنند.

استاندار با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان رو به افزایش بوده گفت: متاسفانه الگوی ابتلا و شیوع بیماری خانوادگی شده است.

وی تاکید کرد: در این رابطه آموزش های لازم و آگاهی بخشی از سوی صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی و همچنین گشت ها، بازدیدها، نظارت و اقدامات میدانی و چهره به چهره بیشتر شود.

کلانتری ابراز داشت: سه جلسه ستاد شهرستانی کرونا در شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و در شهرستان های گچساران و باشت و همچنین در بویراحمد، دنا و مارگون هر کدام با حضور یکی از معاونین استانداری برگزار و تدابیر لازم برای کنترل شیوع این بیماری اندیشیده شود.

وی به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاه های اجرایی و ادارات و برنظارت کامل مدیران و مسئولین تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات و ورود افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند به ادارات ممنوع است.

استاندار تاکید کرد: در حوزه حمل و نقل، مسافربری شهری و پایانه ها و بخصوص ماشین های شخصی مسافر بر کنترل و نظارت ها بیشتر شود.

وی تاکید کرد: جلسات و تجمعات در مکان های سر بسته بدون دستگاه تهویه ممنوع است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین