« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
یاداشت ؛
می طلبد که بانیان این طرح نیز اهتمام بیشتری به توزیع عادلانه امکانات و نگاه عدالت محور به همه ی مناطق و روستاهای بخش مرکزی و موگرمون داشته باشند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛امروز و قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده ، دبیر محترم طرح آباداني و پيشرفت بنیاد مستضعفان در  این شهرستان طی سخنانی گزارشی از عملکرد این نهاد را برای مردم تشریح نمود.

خدماتی شایسته تقدیر که اگر چه در مقایسه با قلعه گنج مقداری ناچیز و می طلبد تا گامهای بلند تری در این راستا برداشته شود و از طرفی دیگر بیان انها و رسانه ای کردن آنها یک ضرورت بود تا مردم بیشتر از این در جریان خدمات عمومی شهرستان خود و بانیان آن قرار بگیرند چیزی که بارها شاهد بودیم بعضی از دستگاههای اجرایی خود را پشت انها قایم نموده و کمتر توانسته اند از بودجه دولت جذب و هزینه شهرستان نمایند که این مهم بارها از طریق دبیر این نهاد و امام جمعه شهرستان تذکر داده شد تا مدیران کل بیشتر پای کار بیایند.

اما می طلبد که بانیان این طرح نیز اهتمام بیشتری به توزیع عادلانه امکانات و نگاه عدالت محور به همه ی مناطق و روستاهای بخش مرکزی و موگرمون داشته باشند به عنوان مثال در این گزارش چند صفحه ای هیچ اشاره ای به جادهای روستاهای منطقه عالی طیب در بخش مرکزی نشده است در حالی که تعدادی از این روستاها از جمله روستای چلی و کوه اسفید سالهای سال منتظر یک تیغ جاده خاکی می باشند و سایر روستاها از جمله لارب ؛ دلیک ؛ برمل ؛ دم تگ چاهن و پاطاوه ؛ کتج و غیره نیاز مبرم به ترمیم و تعمیر جاده های خاکی خود می باشند چیزی که دستگاههای اجرایی از آن غافل شدند و مردم بی صبرانه منتظر اقدامات این نهاد انقلابی و تاثیر گذار بودند.

و نکته بعدی اینکه در بحث ساماندهی کانال سیل بند شهر لنده که سالهای سال بهداشت عمومی این شهر و خانه های مجاور را تهدید می کند اشاره شد که این کانال از جنب جهاد تا جنب پل ارتباطی شهر به شهرک شهید رجایی (میدان آتشنشانی) مسقف خواهد شد و با این حساب حدود بیش از دو سوم این پل مسقف نخواهد شد تا مشکلات این کانال همچنان به قوت خود باقی بماند!!

لذا ضمن تشکر مجدد ؛ انتظار می رود نسبت به موارد فوق دقت و توجه بیشتری معطوف گردد تا انشالله به همت این نهاد شاهد پیشرفت و ابادانی این شهرستان در پایان ماموریت محوله باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: