« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
مژده به اهالی شعر و ادب؛
سرویس مستقل "شعر و ادب"پایگاه خبری آوای رودکوف با حمایت جمعی از شاعران و اساتید شعر و ادب سراسر کشور راه اندازی شده است.
مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف از راه اندازی سرویس مستقل "شعر و ادب" با حمایت جمعی از شاعران و ادیبان سراسر کشور در "پایگاه خبری آوای رودکوف" خبر داد.

فتاح بدری ،راه اندازی این صفحه را نشان از اهمیت این حوزه دانست و گفت:همواره شعر و ادب، در تلطیف احساسات ، پرورش ذوق و ماندگار کردن ارزش ها و اندیشه ها سهمی بزرگ وعمده ای بر دوش داشته لذا  وقت آن رسیده تا قدمی هر چند کوچک در جهت حمایت از شاعران و شعر و ادب برداشته و صفحه ای مستقل در پایگاه خبری آوای رودکوف را به این مهم اختصاص بدهیم.


مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همکاران عزیز و بزرگواری که هم اکنون زحمت تهیه و ارسال اشعار را بر عهده دارند خصوصا آقایان  و استاتید: محمد رضا جعفری -  جهانگیر ایزدپناه - سید اکبر سلیمانی  ؛  "علی سبحانی"- فرزاد فتحی - صمد غلامشاهی -شاعره زیبا عسکری و گلی قنبری -و همکار فرهنگی ام  علی پناه دهقان و سایر دوستانی که تا کنون همکاری و همراهی داشته اند ؛ از همه اساتید شهر و ادب و علاقمندان در راستای ارتقاء و تکمیل این سرویس دعوت بعمل آورد.

شما خوبان و همراهان عزیز می توانید سرویس اختصاصی "شعر و ادب" پایگاه خبری آوای رودکوف را در قسمت هدر سایت (بالای صفحه) با عنوان "شعر " را از اینجا و یا از طریق این لینک http://www.avayerodkof.ir/fa/sheroadab  دنبال کنید.

همچنین می توانید  اشعار خود را از طریق صفحه تماس با ما به آدرس  http://www.avayerodkof.ir/fa/contacts ارسال نمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: