« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
خوزستان؛
دبیرخانه مشترک و فعال در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان بهبهان طی مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
پایگاه خبری آوای رودکوف:دبیرخانه مشترک و دائمی دانشکده منابع طبیعی بهبهان و اداره کل منابع طبیعی استان خوزستان و سازمانهای مردم نهاد (سمن های) فعال در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان بهبهان در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان طی مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در نشستی که بدین منظور  در سالن جلسات حوزه ریاست دانشکده منابع طبیعی و با حضور دکتر ضیایی نژاد رئیس دانشکده منابع طبیعی، حجت الاسلام و مسلمین طواف معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، سرکار خانم دکتر روحی پور مشاور محیط زیست فرماندار و آقای عبودی مدیر جمعیت فعالان محیط زیست بهبهان با همراهی جمعی از اساتید این دانشکده برگزار شد، رئیس دانشکده منابع طبیعی، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین گرامی، به اهمیت نقش و جایگاه اجتماعی دانشگاه پرداخت و بیان نمودند که در شرایط کنونی دانشگاه می بایست جامعه محور عمل نموده و ارتباط موثری با جامعه برقرار نماید تا بتواند مشکلات موجود را شناسایی نموده و در جهت رفع آنها گام بردارد.


در ادامه حجت الاسلام و مسلمین طواف ، معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه، ضمن بیان اهمیت منابع طبیعی در قرآن و احادیث و تشکر از دانشکده منابع طبیعی به خاطر افتتاح دبیرخانه مشترک، هم از دانشگاه و هم از سمن ها خواستند که ارتباط و تعامل بین خود را بیش از پیش نموده و جوانان فعال و علاقه مند را با تبلیغات درست به این مسیر هدایت نمایند.

مشاور محیط زیست فرماندار شهرستان، سرکار خانم دکتر روحی پور، نیز در سخنان کوتاهی به سابقه سمن های محیط زیستی در شهرستان پرداخته و ابراز امیدواری نمودند که بتوان قدمهای مثمر ثمری را در این رابطه برداشت.


آقای عبودی، مدیر جمعیت فعالان محیط زیست بهبهان نیز ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دبیرخانه به بیان فعالیت های مشترک انجام شده در چند ماه گذشته با دانشگاه پرداخته و خواستار گسترش همکاری با دانشگاه جهت علمی تر شدن فعالیت سمن ها شد.

در پایان  این نشست دبیرخانه مشترک با حضور مدعوین و برخی از اعضا هیات علمی دانشگاه در دانشکده منابع طبیعی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: