« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
صبح امروز آئین تودیع ومعارفه فرمانده بسیج شهرستان لنده برگزارشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آیین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید حوزه مقاومت بسیج لنده صبح امروز با حضور جانشین سپاه فتح استان برگزار شد.

سرگرد اسفندیار مختاری فرمانده سابق سپاه ناحیه لنده در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه گزارش کار نمی دهم چون مردم خودشان می بینند و قضاوت می کنند گفت:از روز ورودم به این شهرستان خودم را نوکر وخادم این مردم می دانستم.

فرمانده سابق سپاه ناحیه لنده اظهار داشت :طی 2سال و 6 ماهی که در خدمت این مردم بودم از هیج گونه کوششی دریغ نکردم و اگر توفیقی بود حاصل ابلاغ برنامه های سپاه  و تکلیف ما بود و اگر قصوری بود به حساب من بگذارید و پوزش می طلبم.

سرگرد مختاری ضمن تقدیر وتشکر از حضور بنیاد مستضعفان درشهرستان لنده گفت: بنیاد مستضعفان یک پتانسیل وظرفیت بالایی است که می تواند درراستای محرومیت زدایی گام های بلندی بردارد و تابه امروز بنیاد علوی به صورت شبانه روزدر راستای محرومیت زدایی پای کار بود.

وی عنوان کرد: از ابتدای شروع کرونا در کشورمان تا کنون باهمکاری بنیادعلوی 2میلیاردو 700میلیون تومان بسته های غذایی در بین اقشار نیازمندتوزیع نمودیم و هم اکنون  600میلیون تومان کمک های بلاعوض به بیماران دیابتی ، ودارای بیماری زمینه ای درحال توزیع می باشد.

فرمانده سابق سپاه لنده در پایان با بیان اینکه جز خوبی از مردم لنده ندیده گفت انتظار دارم مردم ما را حلال نمایند.

در ادامه این مراسم فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده طی سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رسالت ذاتی ما در سپاه پاسداران دفاع از اصول و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ روح الله ویسی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های جهادی سرگرد مختاری از او بعنوان نمونه بارز یک پاسدار انقلابی و جهادی یاد و کرد و گفت: امیدواریم بتواینم در مسیر تعالی و پیشرفت شهرستان با همدلی گام های بلندی برداریم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  اسفندیارمختاری2سال و6ماه فرمانده ناحیه بسیج شهرستان لنده را عهده دار بوده که مردم از وی به عنوان فرمانده مردم مدار و مرد اخلاق  یاد می کنند و هم اکنون با صلاحدید مسولان امر  سرهنگ پاسدار روح الله ویسی از فرزندان شایسته  شهرستان این مسئولیت را برعهده گرفت .

در این مراسم همچنین از زحمات سرهنگ پاسدار شُکری جانشین  سابق سپاه ناحیه لنده قدردانی و حکم جانشینی سپاه لنده به سرگرد پاسدار محمدباقر رضایی که هم اکنون سرپرستی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده را به عهده دارد ابلاغ شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف مجددا از خدمات ارزشمند جناب سرگرد مختاری تشکر و برای آقایان سرهنگ ویسی و سرگرد رضایی آرزوی توفیق روز افزون مسئلت می نماید.

بیشتر بخوانید:




این گزارش در حال تکمیل است......
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
0
مختاری فرمانده قلب ها
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین