« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴
سرهنگ پاسدار عطالله بدری در بخش از کتاب خاطرات خود اشاره ای داشت به :
ارتباط و اطلاع ما با خانواده ها یا بعد از اتمام ماموریت و یا هم با گرفتن مرخصی بعداز قریب به دو یا سه ماهی انجام می شد تا دید و بازدیدی و یا اطلاعی صورت بگیرد ....
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ پاسدار حاج عطالله بدری در بخشی از کتاب خاطرات خود به نحوه اطلاع رسانی و ارتباط رزمندگان با خانوادهای خود در هشت سال دفاع مقدس اشاره نمود و نوشت: مناطق جنگی امکانات ارتباطی مناسبی نداشته و محل زندگی ما غالبا روستاهایی بود که از  امکانات  اولیه مثل جاده،برق،تلفن وپست برخوردار نبوده است.
 
ارتباط و اطلاع ما با خانواده ها یا بعد از اتمام ماموریت و یا هم  بنا به موقعیت و شرایط منطقه جنگی،با گرفتن مرخصی  بعداز قریب به دو یا سه ماهی انجام می شد تا دید و بازدیدی و یا اطلاعی صورت بگیرد آن هم با ان وضع تردد و پیاده روی شبانه روزی که می بایست از شهر تا روستا را طی کنیم.
 
 
گاهی هم این ارتباط  بوسیله کسی از دوستان با پیامی یانامه ای انجام می شد که بعضا صحت و سقم آن مشخص نبودزیرا بیشتر پیام ها و حتی نامه ها حاکی از سلامتی بود تا کسی نگران نشود .
 
بسیار اتفاق افتاد که افرادی ازخانواده رزمنده ای به علت بیماری و نبود دکتر در منطقه ای دوردست  به روی دوش مردم یا سوار براسب وقاطر و با عبوراز راه های کوهستانی  بعلت نرسیدن  به موقع در بین راه از بین می رفت و فوت می نمود و  رزمندگان ما بعدها و شاید تا قیامت مطلع نمی شدند ویا خانه وکاشانه رزمنده ای دچار بلایای طبیعی از قبیل سیل زلزله وامثالهم می شد اما این خبرهای غم انگیز در هنگام مرخصی که بهترین زمان دیدار بود داده می شد که این خود دردی بود که به دردها ی رزمندگان اضافه می شد .
 
 
قشر محروم همیشه فدایی  وظلم ستیز  بود و درتمام ادوار تاریخ سینه سپر نمودند و همه مشکلات را به جان خریدند و در میدان ماندند و از همه چیز خود گذشتند.
 
بیاییم  شرایط سخت آن روزها را  با وضع فعلی که بعضا  برادران وارد مرحله ای از زندگی شدند که تحمل ساعتی را دور از خانواده واستقامتی ر ادرگرما و سرما و دور از امکانات را ندارند مقایسه کنیم و  خود را جای انها قراردهیم و  قدردان رشادت های رزمندگان و ایثارگران و پاسدار آرمان شهدا باشیم.
 
 
بله جوانان ما با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل و با روحیه شهادت طلبی و جهادی خود توانستند هشت سال با همه ی مشکلات و رنج و دوری خود با خانوادها و شرایط سخت آب هوایی جنوب و غرب در مقابل استکبار جهانی که یک جنگ تحمیلی علیه ملت ایران راه انداخته بودند بایستند و با اقتدار و سربلندی از این آزمون بیرون آیند .
 

امیدواریم عملکرد مردم و مسئولان به‌گونه‌ای باشد که سبب پایمال‌شدن خون شهدا نشود، روستاها را در اولویت خود قرار دهند و بدانند که اکثر همین محرومین و رستانشینان با حضور خود و نثار مال و جانشان شرایط امروزی را برای شما رقم زدند و این فرمایش امام (ره) را آویزه گوش خود قرار دهیم که فرمودند:فراموش نکنیم که همین مردم، پابرهنه‌ها، طبقات ضعیف و کسانی که در معیارهای مادی جوامع چیزی به حساب نمی‌آیند، صاحبان اصلی کشورند و پیروزی‌های این انقلاب و عزت این کشور به خاطر فداکاری‌های آن‌ها بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: