« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
پای درس شهید کهگیلویه و بویراحمد؛
در این روزگار در هم و سخت که حق و باطل در هم آمیخته..... اگر شهیدان می توانستند سخنی بگویند، بی شک توصیه ای می کردند و در آن، از مخاطرات راه می گفتند،....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این زمانه ی در هم و سخت که حق و باطل در هم آمیخته، دین داری و زندگی سالم با مخاطره روبه رو شده،ناتوی فرهنگی و  فضای مجازی جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار داده ؛ بعضی دوگانگی ها و تبعیضات ؛ اختلاس و دزدی و حیف و میل و کم کاری بعضی مدیران و خوی کاخ نشینی آنها هر دین داری را ازرده خاطر نموده ؛ معنویت در جهان ضعیف و ایثار و صداقت کم رنگ گشته، اگر شهیدان می توانستند سخنی بگویند، بی شک توصیه ای می کردند و در آن، از مخاطرات راه می گفتند، جوانان را از تجربه های گران مایه خود بهره مند می ساختند و آنها را از پلیدی های روزگار برحذر می داشتند.

اما با وجود همه ی این ناملایمات و سختیها وهرچند امروز جای شهیدان خالی است اما  خونشان در شریان های جامعه جریان دارد و سایه آنها بر سر ماست و شمع وجودشان چراغ راه ماست.

در ادامه دستنوشته ای از پاسدار شهید سیف الله پورفتاحی خطاب به جوانان و احاد مردم تقدیم شما همراهان عزیز می گردد امید انکه مورد توجه و طریق راه ما گم گشتگان طریق حقیقت قرار گیرد.


پاسدار شهید "سیف الله پورفتاحی متولد شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1364 به عضویت در سپاه پاسداران استان سیستان وبلوچستان شهرستان زاهدان درآمد و با پوشیدن لباس خدمت در سپاه به خدمت به مردم محروم این استان شتافت و در این ایام نیز با طی کردن آموزش‌های فشرده از زاهدان رهسپار جبهه‌های حق علیه باطل شد.

شهید والامقام پس از چندین ماه حضور در مناطق مختلف عملیاتی با حضور در منطقه عملیاتی شلمچه در بهار طبیعت در تاریخ 4 خرداد ماه 1367 در حالی که گرمای سوزان خوزستان برآنان چیره شده بود با پیکری غرق در خون سر بر روی خاک سرخ شلمچه گذاشت تا امنیت و آرامش کشورش را به همراه سایر همرزمان شهیدش به ارمغان بیاورد.

شهید  پورفتاحی به مدت سه سال مفقود الاثر بود تا اینکه توسط گروه تفحص شهدا پیکر معطرش به خانواده وی تحویل داده شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: