« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
یاداشت به قلم اسماعیل زاراعی؛
باید تلاش شوداز فرصت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برای ترسیم بهتر و بیشتر آن اقدام شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده در یاداشتی به مناسبت سالگرد دفاع مقدس نوشت:دفاع مقدس در عمل تبلور و نماد عینی چهل سال عزت، ایستادگی، همدلی، بصیرت، دشمن‌شناسی، جوانمری و تابلوی زییایی از خودشناسی و تلاش فراگیر همه اقشار جامعه برای پیشرفت و توسعه کشور است و تداوم آن به فرهنگ‌سازی و اقدام جهادی و مسوولانه نیاز دارد.   

بدون شک بررسی زوایا و شناخت لحظات مختلف دوران دفاع مقدس و تبیین آن برای مردم و نسل جوان  و نوجوان یک رسالت مهم دینی و انقلابی است و بهره‌گیری مناسب از آن نقش مهمی در موفقیت کشور در غلبه بر مشکلات و عزت و سعادت ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

برای پیشبرد اهداف متعالی نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی، الگوگیری از مدیریت جهادی و انقلابی حاکم در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مفید و ضروری است  .

در آغاز چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان راه حق و فضیلت و تجدید میثاقی ناگسستنی با اهداف و آرمان های والا و مقدس آنها،با خود عهد می بندیم  راه عزت‌بخش و سعادت‌آفرین آنها را ادامه می‌دهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: