« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
پایگاه خبریآوای رودکوف:سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در کسوت یک پلیس و فرمانده شجاع در استان‌های مختلف از فارس تا کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد امنیت مردم شب و روز نشناخت خداحافظی کرد.



فارس نوشت: در خبرها شنیدیم که سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها در لباس پاسداری در هشت سال دفاع مقدس برای ایران اسلامی جانفشانی کرد و بعدها در کسوت یک پلیس در استان‌های مختلف از فارس تا کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد امنیت مردم شب و روز نشناخت و ماحصل آن اقدامات ارزنده بسیاری در راستای ایجاد امنیت پایدار بود از فرماندهی انتظامی استان پس از سال‌ها خدمت و مجاهدت خداحافظی می‌کند.

سردار مهدی انصاری فرزند استان کهگیلویه و بویراحمد و عشایرزاده‌ از ایل سترگ دشمن زیاری است که هر چند در لباس پلیس اقتدار خود را همواره حفظ کرد اما در مقابل هیچ گاه لبخند مهربانی از روی لبان فرمانده مهربان و خستگی ناپذیر زدوده نشد.

 در سخت‌ترین لحظات و در اوج مشکلات هیچ گاه مردم را فراموش نکرد و پاسخگوی پیرو و جوان و فقیر و غنی با نگاه عادلانه در سراسر استان بود سرداری که تلفن همراهش هیچ گاه خاموش نشد و مهربانانه اصحاب رسانه را بازو و بال دیگر ایجاد امنیت در کنار پلیس می‌دانست.

هم او بود که قاتلین طلافروشان را با تلاش خود و همکارانش در کمترین زمان ممکن دستگیر و به دست قانون سپرد و متهمین و جانیان فراری را با شگردهای پلیسی به دام انداخت.

در دوره فرماندهی سردار مهدی انصاری امنیت به خوبی در استان نهادینه شد به نحوی که در نزاع های دسته جمعی استانی که روزگاری رتبه اول جنگ و دعوای ایلی و طایفه‌ای را به خود اختصاص داده بود جز استان‌های آخر در نزاع قرار گرفت.

کشفیات گسترده مواد مخدر با کمین‌های شبانه‌روزی علی‌رغم کمی امکانات و دست خالی پلیس و رهگیری سارقین در کوه و کمر و مناطق صعب‌العبور تنها بخش کوچکی از خدمات سردار مهربانی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

سردار انصاری علاوه بر این تعامل گسترده‌ای با دستگاه قضایی استان داشت و همواره در کنار عدلیه و سربازان گمنام امام زمان (عج) به عنوان بازوی قوی ایجاد امنیت در استان فداکاری کرد و همین شد که کهگیلویه و بویراحمد اکنون در رده امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

در بحث مبارزه با ویروس کرونا در دوره فرماندهی سردار انصاری این پلیس استان بود که فراتر از وظایف قانونی خود در کنار سربازان سلامت به مردم خدمت کرد و تلاش‌های بی‌وقفه او و همکارانش در پلیس موجب شد تا امروز استان از لحاظ  تلفات بیماری کرونا در کشور بهترین وضعیت را به نسبت سایر استان‌ها داشته باشد.

از اقدامات مهم و به یاد ماندنی سردار انصاری تلاش برای ساخت ساختمان در خور شان پلیس استان در منطقه علی‌آباد و در فضایی گسترده و ساختمانی شکیل است که اکنون پیشرفت فیزیکی بالایی داشته و در آینده از نمادهای ماندگار خدمات ارزنده سردار برای استان خواهد بود.

فرمانده‌ مهراندیشی که 18 طناب دار را کنار زد

یکی دیگر از اقدامات ارزنده سردار انصاری تلاش برای مصالحه میان اقوام و ایلات و بخشش آن دسته از قاتلینی بود که از سر ندانم کاری و عصبانیت اقدام به قتل دیگران کرده بودند.

او می‌گوید من یک نظامی و افسر و پلیس جامعه اسلامی هستم و نمی‌خواهم از خدمات قریب به ۳۷ سال خود تعریف و تمجید کنم در حد بضاعت خود تلاش کردم همیشه دنبال تشویقی نیستم هر چند که 700 تشویق در کارنامه دارم و آن‌ها را برای خود مهم نمی‌دانم اما دعای خیر مردم و دعای کسانی که به فریادشان می‌رسیم و دعای مادری که دنبال قاتل فرزند است و دعای کسی که مالش را دزد برده به ما کمک کرده است.

در حد بضاعت خودمان کار کردیم اما یکی از بهترین خاطراتم همین اصلاح ذات البین است و خداوند به واسطه همین امور به ما کمک می کند و در آخرت بضاعت و آذوقه‌ای برای ما خواهد بود.

به گزارش فارس؛ برشمردن خدمات این فرمانده مهربان و مردمی در این وجیزه امکان‌پذیر نیست به همین جهت دفتر خبرگزاری فارس در استان به سردار مهربانی حاج مهدی انصاری بابت همه خدماتی که در استان داشته خداقوت عرض کرده و برای سرهنگ کیقباد مصطفایی پلیس و جانشین اخلاق‌مدار و فرمانده روزهای آینده استان تبریک می‌گوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین