« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
پایگاه خبری آوای رودکوف:عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افزایش فقر باعث شده دختر ۱۴ ساله زباله گرد مجبور به بارداری ‌شود تا نوزادی را که به دنیا می‌آورد ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان برای تامین مخارج زندگی خود بفروشد.

به گزارش ایمنا؛عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افزایش فقر باعث شده دختر ۱۴ ساله زباله گرد مجبور به بارداری ‌شود تا نوزاد خود بفروشد.

شهناز رمارم

* (با بیان اینکه فقر چهره خود را در حاشیه شهر نشان داده و بروز آسیب‌ها همچنان درحال افزایش و رفتن به حوزه زنان و کودکان است): آیا پرداختن به این موضوع در حوزه اختیارت شورا و شهرداری است؟ خیر؛ همه این موارد متولی دارد اما مدیریت شهری مسئولیت اجتماعی خود می‌داند که در این زمینه نقش‌آفرینی کند و به معنای این نیست که دولتمردان دست روی دست بگذارند.

* تا کار و اشتغال ایجاد نشده و مردم درآمد نداشته باشند با هزینه‌های روزافزون نمی‌توانند در نقاط برخوردار شهر ساکن شوند و به سمت حاشیه شهر می‌روند بدین ترتیب هرچه به جمعیت حاشیه شهر افزوده شود، آسیب‌های اجتماعی نیز بیشتر می‌شود.

* (با اشاره به آسیب بیشتر قشر ضعیف جامعه از چرخه معیوب اقتصادی): گسترش حاشیه نشینی، افزایش فقر، کودک کار و زباله گردی را به دنبال دارد که اکنون زباله گردی شامل حال زنان نیز می‌شود؛ افزایش فقر باعث شده دختر ۱۴ ساله زباله گرد مجبور به بارداری شود تا نوزادی را که به دنیا می‌آورد ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان و برای تأمین مخارج زندگی خود بفروشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: