« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵
سرویس گیاهان دارویی آوای رودکوف؛
دانشمندان آمریکایی در انگور قرمز نوعی ماده شیمیایی را یافتند که می تواند قلب را از خطرات ناشی از پیری محافظت کند.
 پایگاه خبری آوای رودکوف-معصومه صادقی:خوردن انگور مواد زائد موجود در خون را که باعث ایجاد رسوبات مضر در اعضای بدن می‌شود دفع کرده و باعث تصفیه خون می‌شود انگور یکی از مقوی‌ترین میوه‌ها بوده و بهترین مرمت کننده اعضای بدن است و از حیث تولید انرژی در بدن بسیار قابل توجه است می‌توان به جای استفاده از داروهای شیمیایی برای رفع کم خونی و ضعف عمومی بدن از انگور یا آب انگور و در فصولی که انگور وجود ندارد، از شیره انگور استفاده کرد.

تمام خواص انگور در کشمش است. حتی ارزش غذایی کشمش از انگور بالاتر است. خوردن انگور معده را کاملاً تخلیه کرده، ادرار را زیاد می‌کند و فضولات معده را از بین می‌برد. انگور از امراضی مانند ترش کردن، سوء‌هاضمه، امراض جلدی، خونریزی معده ،ایجاد سنگ کلیه و مثانه جلوگیری می‌کند. شیره انگور بسیار مقوی است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده‌اند، بسیار مفید است.

مصرف روزی یک لیوان آب انگور می تواند حالت های تپش قلب را تسکین دهد. دانشمندان آمریکایی در انگور قرمز نوعی ماده شیمیایی را یافتند که می تواند قلب را از خطرات ناشی از پیری محافظت کند. تحقیقات نشان می دهند که انگور از پرفشاری خون پیشگیری نموده و به سلامت قلب و عروق کمک می کند.


آب انگور بر طرف كننده ضعف عمومی است و در دوران نقاهت عامل بسیار موثری در تقویت عمومی بدن به شمار می آید.

نتایج پژوهشی جدید حاکی از آن است که ترکیب موجود در عصاره هسته انگور در از بین بردن یاخته‌های سرطان پروستات موثر است.

آب انگور، مُدّر است و اوره خون را كاهش می‌دهد و ورم كلیه را درمان می‌كند.

اخلاط بدن را متعادل می کند. بسیار مقوی و مغذی است و خون را تصفیه می کند.

نوشیدن روزانه آب‌انگور به پایین نگه داشتن فشارخون کمک می‌کند و نوشیدن آن در صبح بدون شکر به درمان میگرن کمک می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین