« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تغییر فصل و شروع بیماری های سرماخوردگی و آنفلوآنزا وضعیت ماه های آینده را در این استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا با چالش مواجه می کند و این بیماری اوج خواهد گرفت.

پرویز یزدان پناه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنابراین مردم باید در این فصل ها بیش از پیش بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود رعایت و اجرا کنند.

وی افزود: عادی انگاری کرونا خطر بالقوه ای برای سلامت عموم جامعه بوده که هم اینک با آن مواجه هستیم و این خود هشدار دهنده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید بگذاریم که کادر بهداشت و درمان خسته شوند و با بی توجهی ها شرایط سخت شود در این صورت بحران جدی رخ خواهد داد.

یزدان پناه ابراز داشت: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، حضور نیافتن در اجتماع و ماندن در منزل و یا رعایت فاصله با دیگران، شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک با قطع زنجیره انتقال ویروس مدافعان سلامت را یاری دهند.

وی عنوان کرد: ۵ هزار و ۳۹۶ نفر از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم اینک ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۲ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

بر اساس آخرین آمار شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷ نفر رسیده است.

به گفته رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج پایان شهریور ماه و مهرماه روزهای سختی در پیش روی استان وجود خواهد داشت زیرا که در این ماه ها بیماری آنفولانزا آغاز و بیماری کرونا همچنان باقی است.

سعید جاودان سیرت افزوده که شیوع بیماری آنفولانزا در پیش بوده و کرونا همچنان وجود دارد و ترکیب این دو بیماری کار را سخت خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین