« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
نامه تند وتیز نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ به حجت الاسلام موحد:
به قول معروف ثبت الارض ثم انقش اول ثابت کن الان بعد از سه ماه که از عمر مجلس یازدهم گذشته چه جایگاهی در مجلس دارید شما که هاتف وار می خواستید با رئیس مجلس رقابت فرمائید چه شد که حتی در دکه مخصوص خودت یعنی کمیسیون اصل نود هم راهت ندادند...
پایگاه خبری آوای رودکوفحجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در نامه سرگشاده ای به اظهارات حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در خصوص جاده پاتاوه - دهدشت واکنش نشان داد و ایشان را مورد انتقاد قرار دادند.

متن این نامه که برای «پایگاه خبری آوای رودکوف» ارسال شده است در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای موحد سلام
چون لباس مقدس روحانیت را به تن داری چندتا مطلب را به طور مختصر عرضه میدارم
اولا در آغاز طلبگی در حاشیه جامع المقدمات آداب و زی طلبگی را در آداب المتعلین به امثال بنده و جنابعالی یادآوری کرده اند که از جاده اخلاق و انصاف خارج نشویم که اگر خوانده باشید و از دروس اساتید اخلاق استفاده کرده باشید دیگر نیازی به تذکر نیست .

ثانیا به قول معروف ثبت الارض ثم انقش اول ثابت کن  الان بعد از سه ماه که از عمر مجلس یازدهم گذشته چه جایگاهی در مجلس دارید شما که هاتف وار می خواستید با رئیس مجلس رقابت فرمائید چه شد که حتی در دکه مخصوص خودت یعنی کمیسیون اصل نود هم راهت ندادند و حتی پیش رئیس مجلس و نیروهای انقلابی مجلس داد و فریاد مخصوص خودت را سر دادید فقط به دیده تمسخر به شما نگاه کردند چون شما را انقلابی نمی دانستند با این که متاسفانه خروجی ائتلاف به اصطلاح انقلابیون استان بودید .

ثالثا به تبلیغات چی های خودت بفرمائید آدرس غلط ندهند که نه تنها راه رفتن دیگران را یاد نگیری راه رفتن خودت را هم فراموش کنید به این تبلیغات چی ها بفرمائید اگر راست می گویند از عملکرد بیست ساله خودت در مجلس بنویسند و جار بزنند نه اینکه عملکرد دیگران را  به نام شما تبلیغ کنند شما که در طول بیست سال نمایندگی خودت نتوانستید پایگاه های سنتی خودت یعنی سوق و لنده را به بخش و شهرستان تبدیل کنید چگونه بروژه های  بزرگ و عام المنفعه دیگر را تصاحب می شوید هر وقت پرورژه هایی را که خبر از آن ها  نداشتید مانند پروژه دهدشت غربی و یا سد کوه برد به اتمام رساندید و یا درصدی در پیشرفت آن ها دخالت داشتید بیایید به مردم گزارش دهید.

جاده پاتاوه به دهدشت تا قبل از نمایندگی شما ۹۲٪ پیشرفت داشته چگونه در عرض این سه ماه ۳۶٪ پیشرفت کرده این که می شود ۱۲۸٪ چرا سه و شش دهم در صد را  سی و شش درصد می خوانی که انگشت نمای خلایق شوید .

حد اقل انصاف را در باره آقای حاج عدل هاشمی که یار غار دیروز خودت بود و واقعا در پیشرفت پروژه هایی مانند آب رسانی به چهار شهرستان دهدشت، چرام، لنده و سوق و جاده پاتاوه به دهدشت و گاز رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و آب رسانی به بهمئی و دیگر پروژه های بزرگ نقش به سزایی داشته است یادی کنید و به عنوان کسی که لباس دین را به تن دارید منیت و دعیت را کنار بگذارید شما که می خواستید آخر عمری با اقتدار کنار بروید به چه قیمتی آیا به قیمت جهنم رفتن
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا ان شاءالله

سید علی محمد بزرگواری


اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: