« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کارهای که در قلعه گنج صورت گرفته باید در شهرستان لنده هم صورت بگیرد تا این شهرستان از محرومیت نجات پیدا کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست ستاد تسهیل در رفع موانع تولید شهرستان باحضور معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار ، برخی مدیران کل، فرماندار و مدیران شهرستانی در سالن فرمانداری شهرستان لنده برگزار شد.

سیدحشمت الله صمیمی دوست گفت: شهرستان لنده اولین شهرستانی است که در استان کهگیلویه وبویر احمد به عنوان پایلوت از سوی بنیاد مستضعفان انتخاب شده است‌.

وی افزود: یکی از مهم ترین اولویت های ما ارائه خدمات رسانی به مردم است و ما باید بتوانیم از ظرفیت بنیاد علوی ومستضعفان جهت توسعه و تولید استفاده کنیم.

معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:شهرستان لنده نیاز به توسعه دارد و با ایجاد اشتغال و راه اندازی کارگاه ها و ایجاد گلخانه های که باعث رونق اشتغال زایی می شود این شهرستان را از محرومیت نجات دهیم.

صمیمی دوست  به مشکلات و معارضاتی که برای مجتمع نان جدیدی که در شهرستان لنده راه اندازی شده است و باعث اشتغال زایی چندین نفر شده است اشاره کرد و گفت: باید به مردم این شهرستان بهترین نان و با کیفت ارائه شود و اداره صمت ومعدن وتجارت واداره غله برای رفع موانع هرچه سریع تراقدام کنند.

وی همچنین افزود: ۱۳هزار هکتار در روستای مالشیخ برای ایجاد شهرکهای گلخانه ای  وجود دارد اما دچار معارضات محلی ومردمی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اظهار کرد: اراضی که منابع ملی هستند با ارائه سند قانونی و کارشناسان هرچه سریعتر برای ایجاد شهرک گلخانه ای تعیین تکلیف شوند‌.

صمیمی دوست ادامه داد: شهرستان لنده در زمینه کشاورزی دارای ظرفیت بالای است که با ایجاد شهرکهای گلخانه ای به صورت مستقیم وغیر مستقیم ۱۳۰نفر به اشتغال زایی دست پیدا می کنند.

وی خطاب به متولیان امر بنیاد علوی درلنده گفت: کارهای که در قلعه گنج صورت گرفته باید در شهرستان لنده هم صورت بگیرد تا این شهرستان از محرومیت نجات پیدا کند.

صمیمی دوست همچنین به اراضی که دست مردم است و از سوی بنیاد مسکن هنوز تعیین تکلیف نشده اند اشاره کرد وافزود:  بنیاد مسکن موظف است به مردم بی بضاعت کمک کنند و برای حل مشکل مردم تا ۷۰درصد از مردم پول نگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد، خاطر نشان کرد: زیر سازی و بهینه سازی ،آسفالت و طرح هادی باید در اولویت کاری بنیاد مسکن قرار بگیرد تا مهاجرت معکوس صورت نگیرد ومردم بتوانند در روستا به  زندگی خود ادامه دهند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: