« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:
احد جمالی گفت:برنامه ‌ریزی و آگاه‌ سازی با رویکرد افزایش جمعیت باید در دستور کار مسئولین استانی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛احد جمالی در جلسه مشترک شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی و شورای راهبردی جمعیت استان افزود: در حال حاضر رویکرد و سیاست های رشد جمعیت مبنای اصلی برنامه ریزی های کشور قرار گرفته است و باید در کنار این افزایش، مقدمات و الزامات آن نیز مد نظر باشد.

وی با اشاره به ایجاد تحول مطلوب در ثبت احوال با سیستمی و هوشمند شدن فعالیت های آن گفت: با توجه به بروز بودن داده ها، آمار و اطلاعات شرایط لازم جهت برنامه ریزی ها در استان مهیاست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد از شاخص های اصلی توسعه در دنیا و کشورها به آمارهای حیاتی آن کشور اشاره کرد و گفت: این آمارها هرچه دقیق تر، حساب شده تر و به موقع باشد برنامه ریزان نخبگانی تخصصی تر عمل می کنند.

وی به ثبت وقایع حیاتی به عنوان یک پدیده زنده اشاره کرد و گفت: با مکانیزه شدن سیستم ثبت احوال بسیاری از مشکلات برطرف و تحول مهمی در این حوزه بوجود آمده است.

جمالی به جایگاه نیروی انسانی و دانش بنیان بودن عموم فعالیت ها در عرصه های مختلف اشاره و تاکید کرد: در سیاست های ابلاغی، نرخ جمعیت باید رشد قابل توجهی را داشته باشد تا نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه جامعه و قدرت تامین شود.

به گفته وی، در حال حاضر سیاست های رشد جمعیت مبنای اصلی برنامه ریزی های کشور قرار گرفته است و باید در کنار این افزایش، مقدمات و الزامات آن نیز مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه، نیروی انسانی به عنوان یکی از مولفه های اصلی اقتصاد، اقتدار و توسعه ملی است، تاکید کرد: جامعه نخبگانی ما باید در این خصوص دغدغه داشته باشند.

وی به تشکیل کارگروه راهبردی رشد جمعیت در استان تاکید کرد و گفت: برای تحقق هرچه بهتر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص رشد جمعیت باید برنامه ها علمی تر و در اجرا هم شتاب بیشتری داشته باشد.

وی به بهبود سبک زندگی و برگشت به روند طبیعی رشد جمعیت تاکید کرد و افزود: برنامه ‌ریزی و آگاه‌ سازی با رویکرد افزایش جمعیت باید در دستور کار مسئولین استانی قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از تلاش های ثبت احوال استان و بروز بودن داده ها و اطلاعات آماری وقایع حیاتی و همچنین ارائه خدمات الکترونیکی به عنوان یکی از بزرگترین ومهمترین پایگاه داده های آماری و اطلاعاتی در استان تشکر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: