« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
به قلم حمید رضا طیب نیا:
یکی از این رفتارها وحیله های شیطانی "شبهه افکنی" بود ،که خداوند متعال در آیه ۷ سوره مبارکه آل عمران هشدار آن را به مسلمین گوشزد کرده ، جایی که میفرمآید: "فَأَمَّا الَّذینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیغٌ فَیتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ"
پایگاه خبری آوای رودکوف-حمیدرضا طیب نیا:در تحلیل  حادثه عاشوار  برای اهل بصیرت همین بس که سید الشهدا امام حسین (ع) چنین فرموده اند :" فانی اخاف ان یندرس هذا الحق و یذهب"یعنی من بیم آن دارم که در اثر اعمال معاویه دین اسلام فرسوده گشته و مردم ندانند که اسلام حقیقت کدام است.

  مفهوم این پیام ارزشمند و ریشه ای ، برای اهل بصیرت ، حفظ اسلام وتبیین اسلام حقیقی یعنی اسلام ناب محمدی (ص) است. حفظ اسلام اصیل وناب وبدون تحریف وفاقد هر گونه انحراف و زاویه  با شریعت پیامبر مورد هدف ذاتی سید الشهدا بود و اینکه عملا  تمایز اسلام اصیل با اسلام تحریف شده ومنحرف به افکار یزید ودستگاه اموی را صراحتا به جامعه غبار آلود آن زمان نشان دهد.
ّبعد از حادثه غدیر که اتمام نبوت  آغاز  فصل امامت و  ولایت بود ،جریان پنهان  تحریف  که مترصد فرصتی برای ایجاد انشقاق و در نتیجه آن انحراف در بین امت واحده اسلام  پس از  رحلت پیامبر بودند ، طبق برنامه خود بلافاصله بروز وظهور پیدا کرده ودر اولین گام ، پیام غدیر را هدف اصلی تهاجم  تحریف و انحراف  خود قرار دادند.

و در آن فضای غبارآلوده و مسموم ایجاد شده بسیار موفق بودند و توانستند که عوام وعموم خواص  را از  اسلام حقیقی وناب  روز به روز  دورتر نگه دارند ، که نمونه های بارز این وضعیت ، مظلومیت امیر المومنین علی (ع) وامام حسن (ع) ونهایت واوج آن در ضعف ایمان و دنیا طلبی وقدرت طلبی
عوام وخواص در ایجاد حادثه کربلا بود.

البته جریان تحریف ،  یک روزه به صورت  شبکه هدفمند انحراف بروز وظهور پیدا نکرده ، بلکه به واسطه خدعه وترفندهای شیطانی در قالبهای مختلف و به کمک ایمانهای ضعیف و اراده های سست جامعه اسلامی آن روز  ، تحمیل شد.

یکی از این رفتارها وحیله های شیطانی "شبهه افکنی" بود ،که خداوند متعال در آیه ۷ سوره مبارکه آل عمران هشدار آن را به مسلمین گوشزد کرده ، جایی که میفرمآید: 《فَأَمَّا الَّذینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیغٌ فَیتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ》 ؛ آنان که در دل ‌هایشان انحراف است، تنها آیات متشابه را پیروی می‌ کنند تا به این وسیله فتنه به پا کنند.

 واما رفتار و تزویر دیگر شیطانی جریان تحریف ،"آوردن بدعت" در احکام وشریعت الهی است ،جایی که خداوند در آیه ۴۹ سوره مبارکه مائده میفرمایند: 《 وَاحْذَرْهُمْ أَنْ یفْتِنُوكَ عَنْ بَعْضِ ما أَنْزَلَ اللهُ إِلَیكَ 》؛ بر حذر باش که مبادا تو را از بعضی احکامی که خدا بر تو نازل کرده، منحرف سازند.
بنابراین لازم است بدانیم که جریان تحریف ، ایجاد کننده جریان انحرافی ونتیجه جریان انحرافی ، جریان خانمان سوز   فتنه است.

و از این دو آیه شریفه فوق  دربحث خدعه برای انحراف ، استنباط میشود که همواره حربه دشمنان فتنه گر ومنافقین  برای سیلی زدن به اسلام بواسطه نام خود اسلام بوده وهست ، یعنی بنام دین سر دین را بریدند وخواهند برید.

مخلص کلام  این است که، ریشه واقعیت غصب جایگاه امامت و ولایت  و مظلومیت عترت پیامبر (ص) و به تبع آن بروز و بقای و موجودیت خلفای فاسد ومتظاهر به دین ، جریان تحریف ، انحراف   محور ، فتنه مسلک بوده است.

این جریان وقیح  ، زمان و حدود نمی شناسد چرا که امروز  و در   شرایط عصر آخر الزمان   وضعیت چندان تفاوتی نکرده وهمچنان دشمنان دنیا طلب وقدرت طلب متظاهر به دین اهل بیت و ذریه مطهر آنها ، فضای جامعه اسلامی را ملتهب  وغبار آلود میکنند.


واژه "اغوا" که مقام معظم رهبری در افشای بحث جریان تحریف عنوان کرده اند بخوبی شیطانی بودن این جریان ام الفتنه  را آشکار میکند، چرا که اغوا در تضاد با رشد میباشد وعامل ومانع اصلی رشد ، گمراه کردن و وارونه جلوه دادن حقایق و واقعیت هاست.

ایضا  سند صریح  این اغوای شیطانی از زبان خود شیطان در قرآن آمده ؛  "قالَ فَبِعِزَّتِکَ لَأُغْوِیَنَّهُمْ أَجْمَعِین"و جریان تحریف امروز ، ادامه همین مسیر خبیث شیطانی  است.

جنگ با شیاطین تحریف ، جنگ میدانی اراده هاست وبه فرموده مقام معظم رهبری تمرکز دشمن بر تضعیف همین اراده ها میباشد وجریانهای نفوذ - تردید - تهدید -تحریم -تحریف ، به طور قطع ویقین در جهت  تضعیف اراده ها تلاش میکند.

 امروز زعیم مقتدر وبا صلابت وحکیم جهان  اسلام  مقام عظمای ولایت ، فرمانده وهدایتگر خط مقدم  میدان جنگ اراده ها  و افشاگر مواضع نرم موزیانه  جریان فاسد شیطانی تحریف میباشد.
 یادمان نرفته که سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در مقابل همین قبیل  افراد ،  زیبا فرمودند که :  بعضی ها بجای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‎نویسند.

بی شک  مخاطبین  این سخن زیبا  همان  اغواگران و تحریف گران شیطانی اند که عمار ولی خدا را اینچنین به واکنش وا داشتند.

اما زنهار  ای ملت شریف ایران اسلامی  ، بدانید که تنها راه مقابله با این جریان فاسد وقبیح (تحریف شیطانی )،  پیش از به مسلخ کشیدن ولی خدا   ،  بصیرت و مقاومت  در زیر چتر  ولایت  است ولاغیر ، هرچند  نباید از فتنه ،  هراسی داشته باشیم چرا که به فرموده رسول خدا  فتنه ها در آخرالزمان باعث رسوایی  منافقین  خواهد شد و مطمئن باشیم که این فتنه‌ها نسبت به فتنه‌های صدر اسلام آسان‌تر و قابل تحمل‌تر است.

قطعا راه دفع  بلای فتنه  از ممالک اسلامی وخفه کردن آن در نطفه ، شناخت به موقع ریشه فتنه یعنی عمل سخیف  تحریف است.

ودر پایان دعایی منتسب به امام زمان (عج) برای دفع فتنه وانحراف زمزمه میکنیم که میفرمآیند:
 "اللَّهُمَّ لا تُغَیّبنی عَنْ مَنَازِلِ أولیَائکَ وَ لَا تُزِغْ قَلْبِی بَعْدَ إذ هَدَیتنِی اللَّهُمَّ اهْدِنِی لِوِلَایَهِ مَنْ افتَرَضْتَ طَاعَتَه "

 خدایا از منازل دوستانت مرا دور مدار و دلم را پس از آنکه هدایتم کرده ای منحرف مگردان ، خداوندا به ولایت کسی که اطاعتش را بر من واجب ساخته ای هدایتم فرمای.

《وَاللَّهُ وَلِيُّ الْمُتَّقِينَ》
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: