« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
با رعایت پروتکل های بهداشتی؛
167هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی همزمان با سراسر کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، با نواخته شدن زنگ مهر سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
به گرارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ 166هزار و 859 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در حالی روانه 3 هزار و 46 مدرسه شده‌اند که ویروس منحوس کرونا آموزش را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در خصوص روند آموزش به دلیل شیوع کرونا در سال تحصیلی جدید گفت: بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی کرونا می باشد .


هادی زارع‌پور با بیان اینکه آموزش و سلامت دانش آموزان هر دو مهم است و برای نظام تعلیم و تربیت کشور اصل بر کلاس‌های حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است،از نامه ی دانشگاه علوم پزشکی استان انتقاد کرد و گفت:انتشار نامه دانشگاه علوم پزشکی فشارها بر آموزش و پرورش را تشدید کرده و حتی دستاویز تخریب مجموعه شده است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک ضرورت دو طرفه است، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خانواده‌ها و دانش آموزان ضروری است و بر  استفاده از ماسک؛ دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بازگشایی مدارس تاکید نمود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین