« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
در راستای همکاری جهت راه اندازی کمپ ترک اعتیاد انجام شد:
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سید غفار فتحی متصدی کمپ ترک اعتیاد لنده  طی یادداشتی  از ورود عالمانه امام جمعه محترم و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در راستای عملکرد در خور تحسین و اهتمام ویژه برای راه اندازی مرکز ترک اعتیاد لنده تقدیر و تشکر کرد.

وی نوشت:

مکتب حسینی یک فرمول حماسی و انسان ساز برای اصلاح جامعه هست و امام حسین الگویی نیکو برای آزادگان عالم است ، مهم ترین تاثیر قیام کربلا و نهضت عاشورا را می توان در یک جمله خلاصه کرد سوق بشریت به سمت رستگاری و فلاح ، در این وسط می طلبد که با چه زاویه ای نسبت به وقایع جامعه خود احساس تکلیف کنیم که نیازمند بروز رسانی فهم ها از درس ها و عبرت های این مکتب والاست ،  اما آیا با تفکر عمربن سعدی هرگز تغییری اجرایی در تاریخ حاصل شد؟ روی حرفم با بعضی از مسئولین شهرستان لنده هست که چهره تیره و تار آسیب های اجتماعی و شعله های سوزان اعتیاد را بر پیکر جوانان می بینند اما گویی به خواب رفته اند چه شده که به راحتی از کنار تاسوعا و عاشورای حسینی رد شده اید اصلاح از منظورتان چیست؟ آیا تخدیر شدگی و زمین خوردگی حق جوانان لنده ای هست؟ آیا پاسخی در جواب به از هم گسیختگی خانواده های مبتلایان به بیماری اعتیاد ارائه داده اید؟ چرا اکثراً در قبال مبارزه با اعتیاد ساکت نشسته و  فقط تماشاگر صحنه های دلخراش این پدیده شوم شده اید؟ چرا در میدان عمل برای راه اندازی مرکز ترک اعتیاد لنده اراده و دغدغه ای از سمتتان مشاهده نمی شود؟ اگر مسئولان اجرایی این شهرستان هستید چرا در مقابله با چالش های اجتماعی احساس مسئولیت نمی کنید؟

من دو شخصیت را به شما معرفی می کنم که با ورود عالمانه خود درس مشارکت و پیوندی عمل گرا را در راستای  راه اندازی مرکز ترک اعتیاد لنده پس از چند سال موجب شده اند یکی امام جمعه محترم حاج آقای محمودی و دیگری فرمانده محترم سپاه ناحیه سرگرد مختاری که جا دارد از حضور پررنگ این دو بزرگوار که بیشترین تعامل را داشتند و دلسوزی های لازمشان  که برای ارتقای سطح سلامت روانی-اجتماعی مردم شهرستان بوده و هست  صمیمانه تقدیر و تشکر کنم ، امید است که بعضی ها از این تعامل درس مشارکت بگیرید انشالله...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: