« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوری معتادان متجاهر در لنده اجرا شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرگرد فرزین جمشیدی گفت:در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي، طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز با هدف پاكسازي آن مناطق از لوث وجود مجرمان در سطح لنده توسط ماموران پلیس های تخصصی و یگانهای انتظامی اين شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده اظهار داشت: در اجرای این طرح ۱۷نفر از معتادان پرخطر جمع آوری؛  ۵ نفر ا ز فروشندگان مواد مخدر دستگیر و تعداد ۱۳ نفر معتاد پر خطر در جهت زیبا سازی ویترین شهرازمعابر اماکن عمومی و پارک های سطح شهرستان جمع اوری و تحویل کمپ ماده ۱۶ شدند.



 این مقام انتظامی شهرستان گفت: طی هماهنگی به عمل امده با مقام قضایی از ابتدای مرداد سال جاری تاکنون ۴ مرحله طرح پاکسازی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر با هدف ارتقا امنیت اجتماعی اجرا که در این راستا ۳۲۸ گرم انواع مواد مخدر کشف گردیده است.

سرگرد جمشیدی افزود : در اجرای این طرح ۲۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک همچنین ۱۰ دستگاه خودرو متخلف نیز توقیف شد و تعداد ۳۵ نفر ار متهمان تحت تعقیب دسگیر شدند و ۸ نفر سارق دستگیر و ۱۳ فقره سرقت نیز کشف گردیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر و با بیان اینکه براي حفظ آسايش و آرامش شهروندان طرح هاي پاكسازي ادامه دارد گفت: شهروندان عزیز می تواننددر صورت اطلاع و مشاهده فعالیت افراد مشکوک و مجرم به ویژ در زمبنه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین