« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام وضعیت بحرانی کرونا در استان گفت: بازگشایی مدارس استان تحت این شرایط به صلاح نیست
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ احد جمالی در نشست ستاد استانی کرونا با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد بحرانی‌ترین شرایط را در سطح استان‌های کشور دارد، گفت: تلفات ما حداقلی است که مرهون زحمات تیم‌های پزشکی و بهداشتی هستیم اما اگر غفلت کنیم ممکن است تلفات سنگینی داشته باشیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فاصله‌گذاری اجتماعی بهترین روش پیشگیری و مقابله با  این بیماری است، افزود:  مردم مسائل فردی و جمعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه آمارها نشان دهنده این است که در حال ورود به پیک بیماری کرونا هستیم، بیان کرد: امیدواریم این شرایط،به خیر بگذرد  ۴ شهرستان ما قرمز است یک شهرستان نارنجی و ۳ شهرستان زرد هستند. وظیفه حاکمیتی ما کمک به دانشگاه است.

  وی خطاب به مجموعه دانشگاه گفت: اگر محدودیتی برای تهیه آمپول دارید بگوید تا رسما به دکتر امیری معاون  رئیس جمهور و معین استان اعلام کنیم که هر چه سریعتر منابع مالی و دارو در اختیار استان قرار دهد.

این مسوول تصریح کرد: در رابطه با نیروی بیشتر ۳۵ نفر نیرو اضافه شده اما اگر برای نیرو مجوز خواستید به ما بگوید تا کمک کنیم می‌دانیم آمادگی لازم را دارید که بیمارستان امام سجاد را به درمان کرونایی‌ها اختصاص دهید.

وی با بیان اینکه دهدشت وضعیت خوبی ندارد و  بار درمانی بر روی دوش بویراحمد است، گفت: گچساران دوباره قرمز شد‌.

این مسوول بیان کرد: در رابطه با ادارات، طرح دو سوم اجرا و رسما به همه ادارات اعلام شود.

جمالی به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: علوم پزشکی با توجه به ویژه بودن استان در راستای شیوع بیماری نظر کارشناسی خود را به ستاد ملی کرونا ارسال و زارع‌پور وضعیت استان را برای وزیر یا معاونین تشریح کند.

این مسوول با بیان اینکه مبتلایان به کرونا در بویراحمد نسبت به هفته گذشته ۱.۵ و در کهگیلویه سه برابر شده گفت: بازگشایی مدارس در این شرایط به صلاح نیست، ضمن اینکه هرگونه فراخوان برای خدمات عمومی ممنوع است.

وی خواستار مراقبت شدیدتر در بانک‌ها، دفاتر پیشخوان و ادارات شد و گفت:  وضعیت عادی و نرمال نیست در پایانه مسافربری نظارت‌ها قوی و سازمان صمت به همراه تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی و قضاییه نظارت بیشتری بر صنوف داشته باشند. برای شرکت برق نامه بزنید و اگر همکاری نکردند توبیخ شود.

وی بیان کرد: دستگاه‌ها و بانک‌هایی مانند بانک کشاورزی خوب کار کردند تشویق و دستگاه‌هایی که کار نکردند توبیخ شوند بحث نظارت سازمان صمت تشدید شود و اگر کمک خواستید از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده شود.


فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: