« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:وزارت خارجه آمریکا در ادامه مداخلات خود در امور لبنان گفت که حزب الله نباید در دولت آتی این کشور مشارکت و حضور داشته باشد.

به گزارش  فارس؛ وزارت خارجه آمریکا در ادامه تلاش‌های خود برای دخالت در امور داخلی لبنان گفت حزب‌الله نباید در دولت آتی این کشور حضور داشته باشد.

یکی از سخنگوهای وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه سعودی العربیه گفت: «ما نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد».

این مقام آمریکایی در ادامه اظهار داشت که مقامات این کشور باید اصلاحاتی را که لبنانی‌ها خواهان آن هستند، اجرا کنند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد که این کشور از نزدیک با فرانسه برای کمک به لبنان همکاری می‌کند.

دولت آمریکا از زمان روی کار آمدن دولت «حسان دیاب»، نخست‌وزیر سابق لبنان که حمایت ائتلاف نزدیک به حزب‌الله در پارلمان را داشت، تلاش کرد در برابر تلاش‌های این دولت جهت بیرون‌رفت از بحران سنگ‌اندازی کند و فشارها و تحریم‌ها علیه لبنان را به دلیل حزب‌الله بیشتر کرد.

دولت دیاب با انفجار بیروت استعفا داد با این حال مصطفی ادیب، سفیر لبنان در آلمان دوشنبه این هفته از پارلمان رأی اعتماد گرفت و مأمور به تشکیل کابینه شده است. واشنگتن در تلاش است مانع از حضور حزب‌الله به عنوان حزب سیاسی لبنان در دولت ادیب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین