« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
در ۲۴ ساعت گذشته؛
شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش بی سابقه داشته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه امروز بیشترین تعداد بستری شدگان در ۶ ماه اخیر را در استان داشته ایم، گفت: متاسفانه امروز دو مورد فوتی گزارش شده که شمار قربانیان کرونا در استان به ۸۳ نفر رسید.

دکتر یزدانپناه با بیان اینکه در یازدهمین روز از شهریورماه، ۲۶۲ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۱۰ نفر مبتلای قطعی، ۱۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه از ۱۶۱ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی، تعداد زیادی از موارد مثبت بوده است، ادامه داد: بیشترین موارد مثبت در بویراحمد (۵۰ درصد)، کهگیلویه (۲۰ درصد)، دنا( ۱۶ درصد) و چرام (۶ درصد) است.

آقای یزدانپناه گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۵۶۲ مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به افزایش تعداد بستری شدگان مبتلا به ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: با ادامه این روند، استان به زودی وارد وضعیت قرمز می‌شود.

دکتر یزدانپناه گفت: همچنین لازم است مردم بدانند، از ظرفیت حداکثری تخت‌های بیمارستان‌ها استفاده شده است.

وی ادامه داد: ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه تکمیل شده است و نیرو‌های بهداشتی و درمانی خسته هستند و کارآیی اولیه را ندارند.



منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: