« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
سید فرزاد نجات نیا :با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالین این عرصه برای فروش محصولات و تولیدات محلی به بازار مصرف منطقه از طریق شرکت های دانش بنیان مثل "خدمات باسلام" اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این گفتگو سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن شنیدن نقطه نظرات فعالین عرصه اقتصاد دیجیتال برخی نقاط قوت و ضعف بازاریابی شبکه ای را تبیین، و برای فرهنگ سازی فعالیت شرکت "های تک" تاکید، و عنوان کرد: با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالین این عرصه برای فروش محصولات و تولیدات محلی به بازار مصرف منطقه از طریق شرکت های دانش بنیان مثل "خدمات باسلام" اقدام کنند.

کمپانی بادران شبکه تولید و توزیع کالای با کیفیت ایرانی که با یک ایده شروع بکار و اکنون یکی از شبکه های بازاریابی بدون واسطه در سطح کشور می باشد که جمعی از جوانان شهرستان برای این مجموعه با عضو گیری شبکه ای و بازار یابی در سود این فعالیت اقتصادی مشارکت دارند.

در پایان مقرر شد برای توانمند سازی سرمایه انسانی با حمایت وزارت ارتباطات در عرصه اقتصاد دیجیتال و در اختیار قرار دادن وجوه اداره شده به فعالین عصر جدید برنامه ریزی لازم بعمل آید./

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: