« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
با حضور مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد:
همزمان با سومین روز از ماه محرم مراسم اختتاميه طرح هجرت ناحيه مقاومت بسيج سپاه ‏شهرستان لنده برگزار شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:با حضور  مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد ،،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان؛ معاون تربیتی آموزش و پرورش  و جمعی از دانش آموزان مراسم اختتامیه طرح هجرت در حسینیه سپاه ناحیه لنده برگزار شد.


 طرح هجرت سه، برنامه اي فرهنگي تربيتي در راستاي غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان

سرهنگ رخشا مسول بسیج دانش اموزی ناحيه مقاومت بسيج سپاه ‏شهرستان لنده در ابتدای  این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در طی اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح فرهنگی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و بازسازی و مرمت مدارس با حضور تعداد زیادی از دانش اموزان دختر و پسر انجام شد.


مهمترین هدف بسیج دانش آموزی پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب است

در ادامه سرگرد مختاری فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ‏شهرستان لنده طی سخنانی هدف از اجرای ‏اردوهای طرح هجرت را اشاعه فرهنگ مشاركت اسلامی جوانان، تعمير و نوسازی مدارس، تقويت و ‏حراست از امكانات آموزشی، برقراری و ارتباط جوانان با جامعه، تقويت فرهنگ كار در جوانان و نيز ‏محدوديت زدايی از سطح روستاها و مناطقی كه نياز به خدمت دارند  عنوان كرد.‏

سرگرد مختاری  گفت:مهمترین هدف بسیج دانش آموزی پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ‏شهرستان لنده در ادامه از همه ی دست اندرکاران طرح هجرت ؛ گروههای جهادی ؛همکاران خود و به ویزه سرهنگ رخشا و پاسدار شفیعی بخاطر فعالیت های چشمگیر در راستای ماموریتهای بسیج تقدیر و تشکر نمود.


اختتامیه طرح های جهادی شهادت است

همچنین مسئول بسیج دانش اموزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ائیین اختتامیه طرح هجرت شهرستان لنده با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های دانش آموزان در حوزه های مختلف گفت: شهرستان لنده سرشار از استعدادها و افراد نخبه و توانمند است که این افراد در حوزه های مختلف به عنوان چهره های موفقی در سطح کشورهستند.

 وی افزود: از پنج نفر برتر استان برای مجمع بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد دو نفر از شهرستان لنده است که این نشان از توانمندی و استعداد خوب فرزندان این دیار است.

سعادت صالحی نیا تصریح کرد: تلاش ها و زحمات همه شما دانش آموزان و تربیت نیروهای توانمند است که این هنرمندی و استعداد دانش آموزان ما خیلی مهم است.
 
مسول بسیج دانش آموزی استان با تقدیر از سرگرد مختاری فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ‏شهرستان لنده بخاطر شناسایی و پرورش استعدادهای مختلف گفت: هنر کشف استعدادهای خارق العاده جوانان به خصوص دانش آموزان از سیاست های کلی بسیج دانش آموزی است که تا کنون نیز استعدادهای خاصی را در این حوزه شناسایی و پرورش نموده ایم.

صالحی نیاز اظهار داشت این مراسم بخار تجلیل از دانش آموزان و عوامل اجرایی طرح هجرت سه برگزار شد و گرنه اختتامیه طرح های جهادگران شهادت است.

تجلیل از عوامل اجرایی
در پایان این مراسم از جمعی از دانش آموزان و عوامل اجرایی طرح هجرت شهرستان لنده و همچنین از خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" بخاطر همکاری با گروههای جهادی و بسیج دانش اموزی تجلیل بعمل امد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: