« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها در پیشبرد اهداف، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد این نهاد نقش مهمی دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ضمن قدردانی از رسانه‌های استان مکتوب و مجازی و همه‌کسانی که در راستای کمک به نیازمندان آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی می‌کنند، گفت:در مثلث دولت، مردم و رسانه، می‌توان گفت رسانه در رأس مثلث  نقش‌آفرینی می‌کند و حلقه ارتباطی مردم با سازمان‌ها و به‌خصوص نهادهایی است که متکی بر مشارکت مردم هستند.


وی بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف به گوش مردم می‌تواند آن‌ها را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

مظاهری تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب از فعالیت‌های کمیته امداد، یکی از راه‌های کمک به این نهاد است و رسانه با آشکارسازی حقایق و مطالبه گری مدنی نقش بسیار خوبی را در توسعه ایفا می‌کند و اگر موفقیتی در کمیته امداد حاصل شود نقش رسانه‌ها در این موفقیت بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 50 رسانه در ارتباط است و بیشتر اخبار و برنامه‌های این نهاد توسط اصحاب رسانه نشر داده‌شده‌اند.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه خدمت به محرومان بزرگ‌ترین ارزش است، تصریح کرد: باید با تلاش همه مسئولان  همدلی و نشاط را در استان ایجاد کرده و اعتماد مردمی را افزایش داد و بااطلاع رسانی دقیق و مناسب توسط رسانه‌های مجازی و مکتوب امیدواریم شاهد افزایش کمک‌های مردمی برای رفع فقر از جامعه و رسیدن به عدالت اجتماعی باشیم.

  مظاهری با اشاره به تعامل صداوسیما با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: : اهداف بزرگ کمیته امداد محقق نمی‌شود مگر اینکه رسانه‌ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی تأکید کرد: کمیته امداد در کنار نشر اخبار و فعالیت‌ها و عملکرد خود توسط رسانه‌ها، پذیرای نقد منصفانه نیز هست و اگر رسانه‌ای نقدی دارد انتظار می‌رود  با تحقیق و پرسش از مسئولان به نقد بپردازند و با نقد غیرمنطقی و بدون مطالعه باعث تشویش اذهان و تخریب اعتماد مردم به این نهاد نشود. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: