« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
درد و دل " افشین تقی پور" از محرومیت بزرگترین روستای شهرستان لنده:
مسولان پاسخ دهند آیا روستای قیام با این همه جمعیت و رشادت های فراوان که تاریخ نیز گواه آن است باید سهمش از سفرهٔ انقلاب این باشد!!!
پایگاه خبری آوای رودکوف-افشین تقی پور:بحث دربارهٔ تبدیل شدن این جهان به دهکدهٔ جهانی موضوعی است که مدت ها بر زبان های همگان جاری می شود.

آیا رنگین کمان آن همه جا را فراگرفته است؟!

آیا رنگ آن برای همه یکسان است؟؟

آیا حق همگان برای برخورداری از آن رعایت می شود؟؟؟

ما، در عهد بوق و عهد حجر زندگی نمی کنیم؛ ما در برهه ای زندگی می کنیم که اکثر کارهای بانکی، خریدهای مختلف، انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی و حالا هم وجود کلاس های آنلاین و کاربرد برنامهٔ شاد و رسانه های جمعی دیگر، نیاز مبرم به اینترنت پرسرعت را خواهان هستند.

 در طی سالیان متمادی از ارگان ها و نهادهای مختلف شهرستانی،استانی و حتی کشوری وعده هایی دریافت شد و همچنین قول ها و وعده های نامزدهای انتخاباتی درجهت تحقق این کار شنیده شد، اما هیچ کدام عملی نشده اند و هنوز هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم.


روستای قیام (جانخانی) از توابع شهرستان لنده، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد، دارای حدود ۲۵۰ خانوار و بالای ۱۰۰۰ نفر جمعیت ساکن می باشد. این روستا به علت مخالفت با حکومت پهلوی  چندی پس از پیروزی انقلاب،از جانخانی به قیام تغییر نام داد و در طول دورهٔ هشت سالهٔ دفاع مقدس چندین شهید و رزمنده و جانباز را نثار انقلاب کرد و نامش با این انقلاب گره خورده است.

روستای قیام با این همه جمعیت و رشادت های فراوان که تاریخ نیز گواه آن است آیا باید سهمش از سفرهٔ انقلاب این باشد که جوانان آن شبانه روز برای پیدا کردن اینترنت، به تپه های بالا و چند کیلومتری روستا بروند یا برای کوچک ترین کار اینترنتی از جمله انتقال پول،پرداخت قبوض مختلف و استفاده از سایر رسانه های گروهی، باید مسیر ۳۵ کیلومتری سفر به شهرستان لنده را هر روزه طی کنند!!؟؟

اگر شبی خدای نکرده، یک نفر از این جوانان توسط مار، عقرب یا خزندگان و درندگان دیگر مورد تهاجم قرار گرفت یا در این مسیر پرپیچ و خم جاده ای، تصادفی صورت گرفت؛ آیا می توان این سانحه را به هیچ وجه جبران نمود؟؟؟

آیا می شود به این راحتی آب رفته را به جوی باز بازگردادند؟

آقایان ! «علاج واقعه، قبل از وقوع باید کرد»


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
0
0
کاملا درست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: