« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
‌گزارش تصویری آوای رودکوف؛
گروههای جهادی وابسته به حوزه مقاومت بسیج سپاه لنده در راستای مبارزه با آسیبهای اجتماعی اقدام به تعمیر و مرمت ساختمان پیشنهادی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده نمودند.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛گروههای  جهادی وابسته به حوزه مقاومت بسیج سپاه لنده در راستای مبارزه با آسیبهای اجتماعی اقدام به تعمیر و مرمت ساختمان پیشنهادی کمپ ترک اعتیاد شهرستان لنده نمودند.

مسول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده با بیان اینکه ؛ ایجاد کمپ ترک اعتیاد از نیازهای ضروری شهرستان می باشد و ضروری است تا سازو کار این کمپ در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی هر چه زودتر فراهم گردد گفت:در راستای راه اندازی این کمپ گروههای جهادی وابسته به حوزمقاومت حضرت ولی عصر (عج)ناحیه مقاومت بسیج لنده اقدام به تعمیر و مرمت ساختمان پیشنهادی کمپ شهرستان لنده نمودند.

محمد نقی کرمی افزود: در این اقدام خیرخواهانه گروههای جهادی شهید قمبرپور ؛ شهید باهنر و حضرت ولیعصر مشارکت فعال دارند.

گفتنی است طی چند سال اخیر به دلیل تعطیلی کمپ ترک اعتیاد ؛  این شهرستان فاقد کمپ بوده و هم اکنون ساختمان پیشهادی آن در حال تعمیر و پیش بینی می شود در اینده نزدیک این مشکل بر طرف گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین