« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
یاسوج؛
به مناسبت روز خبرنگار از خانواده شهید رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان سپاه فتح استان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این آیین سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح به همراه ، سرهنگ دوم پاسدار سیروس باستی مسئول نیروی انسانی سپاه فتح و سرهنگ دوم پاسدار عطایی مسئول ایثارگران سپاه فتح  و سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان با خانواده شهید خدا عفو عبدیان  شهید رسانه ای استان دیدار و از این خانواده تجلیل کردند.

به دلیل شرایط کرونایی مسئولان سپاه فتح استان در جلوی درب منزل شهید حاضر و از نزدیک با این خانواده شهید دیدار کردند.


جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خانواده شهید عبدیان تقدیر کرد و گفت: شهدای رسانه در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه به فیض شهادت نائل آمدند و در یادها ماندگار شده اند.

 سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه  یاد، نام و خاطره شهدای رسانه باید گرامی داشته شود، افزود: نقش بی بدیل خبرنگاران و اهالی رسانه در ثبت و ضبط دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مناسبت های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و باید قدردان تلاش های شبانه روزی این عزیزان باشیم.


مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار از خانواده شهید عبدیان تقدیر کرد و گفت: اصحاب رسانه در استان همواره نقش آفرین و رابط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه هستند.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی افزود: نقش و جایگاه اصحاب رسانه در جامعه باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوانند با اطلاع رسانی دقیق و مطالبه گری از مسئولان به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین