« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
در نشست با فرمانداران ۹ گانه استان:
فرمانداران و مسئولان به شدت از حاشیه دوری کنند و مراقب باشند چراکه فرصت برای به حاشیه رفتن نداریم و باید به کار و خدمت برای مردم بپردازیم...
پایگاه خبری آوای رودکوف: «حسین کلانتری» ظهر روز دوشنبه ۲۷ مرداد ماه در نشست با فرمانداران ۹ گانه استان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در بخشی از سخنان خود گفت:فرمانداران در حوزه شهرداری ها کمک کنند تا شائبه ها برطرف شود و انرژی کار شهرداری‌ها برای خدمات رسانی بهتر بیشتر شود. همچنین فرمانداران بر طرح ها و پروژه‌هایی که تاپایان دولت تدبیر و امید باید به بهره برداری برسند نظارت داشته باشند. با خانواده شهدا دیدار داشته باشد و با مردم و تشکلهای مردم نهاد ارتباط داشته باشید و از ظرفیت این اقشار استفاده کنید.

وی در خصوص تغییر بخشداران استان اظهارکرد: فرمانداران دلایل جابجایی بخشداران را اعلام کنند و بخشدارانی را که نمی خواهند جابجا شوند با بیان دلایل تعیین تکلیف شوند، قرار بود فرمانداران معاون زن و بخشدار زن منصوب کنند که این مساله جزو شاخص های ارزیابی فرمانداران خواهد بود چراکه خانم های توانمند و شایسته ای برای خدمت کردن در استان داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از نقدهای دلسوزانه استقبال می کنیم اما مراقب باشید نظام تضعیف نشود و مردم نا امید نشوند چراکه سیاست دشمن نا امیدی مردم است، بیان کرد: دشمن دنبال ناکارآمد جلو دادن نظام جمهوری اسلامی و مایوس و نا امید کردن مردم است و نظام دنبال امیدوار کردن مردم است بنابراین باید برای ایجاد امید خدمات نظام را به مردم بگوییم.

کلانتری در خصوص تغییر مدیران شهرستان بدون هماهنگی فرمانداران و سلب اختیار مدیران شهرستانی تصریح کرد: هیچ مدیرکلی حق ندارد اختیارات قانونی مدیر شهرستانی را سلب کند رد صورت مشاهده چنین موضوعی به ما گزارش شود، عزل مدیر شهرستانی و نصب سرپرستی حق مدیرکل است اما هیچ مدیرکلی حق ندارد رئیس یک اداره شهرستانی را بدون هماهنگی با فرماندار منصوب کند.

وی در رابطه با سخت گیری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم در شهرستان‌ها اظهار کرد: بانک های استان جهت پرداخت تسهیلات به مردم و متقاضیان آسان بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فک پلمب خودسرانه مراکز متخلف در رابطه با کرونا تاکید کرد: کسی که خودسرانه اقدام به فک پلمب کند مجرم است و به دستگاه قضایی معرفی شود تا طبق قانون با متخلفان و قانون شکنان در زمینه رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برخورد شود. همه محدودیت‌ها و نظارت‌ها برای حفظ سلامتی مردم است و کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می کنند تشویق شوند اما با کسانی که پس از تذکر دادن رعایت نمی کنند برخورد شود.

کلانتری ادامه داد: کسی که با ایمنی بالا دارد و ناقل ویروس کروناست همچون بمب در جامعه است بنابراین باید جهت حفظ سلامتی دیگران دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

وی در خصوص ارتباط فرمانداران با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مردم هستند، مردم آنها را انتخاب کردند و مورد احترام هستند، قانون جایگاه‌شان را تعریف کرده و اختیارات‌ قانونی‌شان مشخص است. فرماندار تسلیم نماینده نشوند چراکه دولت هنوز تغییر نکرده و سرجای خودش است و قرار نیست که از سیر تا پیاز را عوض کند و اگر مدیر این کار را کند خودش را باخته و واداده است و ما هم به نتیجه برسیم پاسخگویی لازم را می خواهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرگز بنای تقابل با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را نداریم بلکه قرار است که تعامل داشته باشیم یعنی هرکس با اختیارات خودش سرجای خود بنشیند و با حفظ حرمت‌ها از ظرفیت نمایندگان استفاده خواهیم کرد، سیاست دولت تعامل با نمایندگان در جایگاه خودمان است و ما زیر پرچم ولی فقیه، نیروی دولت تدبیر و امید هستیم اما به نظر نمایندگان احترام می گذاریم.

کلانتری با بیان اینکه مدیران و فرمانداران با نمایندگان ارتباط داشته باشند در خادمی مردم شریک هستیم و با همفکری هم برای گرفتن اعتبار برای استان تلاش می کنیم، اظهارکرد: تعامل در راستای اهداف نظام، آرمان‌های امام راحل و شهدا، فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حداکثری است. در دولت تدبیر و امید، مدیر دولت را که بیرون نمی کنند.

وی تصریح کرد: نمایندگان فعلی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد ماجراجو نیستند، دنبال کار هستند، نگاه تعاملی دارند و در خصوص مطرح شدن استیضاح رئیس جمهور در مجلس هم امضاء نکردند. ممکن است موارد خاصی هم پیش بیاید که طبیعی است وبا گفت و گو رفع می شود و آنجای که باید بایستیم می ایستیم و ممکن است سرمان هم شکسته شود اما شکسته نمی شود.

به گزارش ایسنا؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نه با هورا خودمان را گم کنیم و دل خوش باشیم و نه با هو کشیدن ها مایوس شویم بلکه برای رضای خدا به مردم خدمت کنیم، تاکید کرد: خادم مردم استان بخصصو مناطق محروم هستم اما وقتی اتفاقی می افتد که سلامتی مردم را به خطر می اندازد باید تذکر داده شود و مردم در جهت پیشگیری از کرونا توجه بیشتری برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

کلانتری عنوان کرد: در صورتی که غفلت کنیم تلفات ناشی از کرونای استان سنگین تر می شود، با توجه به اینکه در دو شهرستان بویراحمد و دنا آخر هفته ها مسافر دارند مسئولیت مسئولان این دو شهرستان بیشتر می شود و باید کنترل و نظارت شود.

وی بیان کرد: برخی ها ممکن است دنبال دامن زدن به حاشیه ها باشند و ما را از خدمت به مردم دور کنند بنابراین فرمانداران و مسئولان به شدت از حاشیه دوری کنند و مراقب باشند چراکه فرصت برای به حاشیه رفتن نداریم و باید به کار و خدمت برای مردم بپردازیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: