« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
ظهر امروز انجام گرفت:
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از امدادگر نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، جلسه کمیته مدیریت دانش به‌منظور مستند کردن و انتقال دانش کارکنان کمیته امداد اعم از شاغلان و بازنشستگان برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و رئیس کمیته مدیریت دانش امداد استان، در این نشست گفت: شناسایی نقاط دانشی امدادگران کمیته امداد و ثبت و حفظ دانش، به‌کارگیری و درنهایت مستندسازی دانش و تجربیات کارکنان امداد و تقویت حافظه‌ی سازمانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است تا بدین‌وسیله موجب رشد و پیشرفت همه‌جانبه در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مددجویان فراهم شود.


وی با اشاره به تألیف کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی توسط امدادگر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: عبدی دانش‌آموز نویسنده این کتاب از کارکنان جمعی این نهاد است که این کتاب را نوشته است.

مبشری تصریح کرد: کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی در هیئت ارزیابی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مورد ارزیابی و با توجه به اینکه کتاب در حوزه شناخت آسیب‌های اجتماعی و تربیت مددکار حرفه‌ای در زمینه پیشبرد اهداف سازمانی نوشته‌شده است، مورد تأیید قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در خصوص نشر این کتاب به حوزه پژوهش کمیته امداد مرکز پیشنهاد شد تا به‌منظور استفاده مددکاران کمیته امداد از قابلیت‌های این کتاب استفاده شود.

مبشری تصریح کرد: امید است که تألیف این کتاب توسط امدادگر هم استانی آغاز راهی برای انتقال و ثبت دانش سایر کارکنان این نهاد در حوزه‌های مختلف. باشد.

شایسته ذکر است در پایان این جلسه از عبدی دانش‌آموز نویسنده کتاب اقشار آسیب‌پذیر و مددکاری اجتماعی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: