« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کهگیلویه و بویراحمد؛
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده گفت : پلیس با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در معابر شهری برخورد و در صورت وقوع تصادف مقصر شناخته می شوند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده با اعلام هشدار به اشخاصی که مصالح و نخاله ساختمانی درسطح معابر عمومی تخلیه می کنند، گفت : پلیس با تخلیه کنندگان نخاله های ساختمانی در معابر شهری برخورد و در صورت وقوع تصادف مقصر شناخته می شوند.


سروان"جمشید آبادی در گفتگو با خبرنگار "آوای رودکوف" اظهار کرد: هیچ کس اجازه ندارد به بهانه ساخت و ساز و حتی خرید و فروش  سطح مفید و قابل تردد خیابان ها و کوچه ها را باریختن مصالح ساختمانی و گذاشتن وسایل و تجهیزات مسدود کند.


وی بابیان اینکه صدور پروانه ساختمانی ازسوی شهرداری دلیلی برای اشغال کردن سطح  کوچه و خیابان نیست افزود:چنانچه  به واسطه ساختار خیابان چاره ای جز تخلیه کردن کردن مصالح ساختمانی درمعابر وجود نداشته باشد، اشغال کننده معبر مکلف است با نصب علائم هشداردهنده در اطراف مصالح ریخته شده نسبت به ایمن سازی محوطه کارگاهی اقدام کنند .


سروان آبادی خاطرنشان کرد:به استناد ‌ماده 7 قانون اصلاح ایمنی راه ها مصوب 1379 ریختن زباله، نخاله، مصالح ساختمانی، روغن موتور و نظایر آن و یا نصب و استقرار تابلو یا هر شیئی دیگر در راهها و جاده ها  و حریم قانونی‌آنها در داخل یا خارج از محدوده قانونی شهرها و همچنین هر گونه عملیات که موجب اخلال در امر تردد وسایل نقلیه می‌شود و نیز ایجاد راه دسترسی‌ممنوع است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: