« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کهگیلویه و بویراحمد؛
درآستانه هفته خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان لنده در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز و درآستانه هفته خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان لنده در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لنده در این دیدار با تبریک هفته خبرنگار گفت: « فعالیت در عرصه ی زیبای اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها و خواسته های مردم، و گزارش خدمات نظام کاری ظریف و در عین حال دشوار است و طبیعی است که برآورده کردن انتظارات و توقعات تمامی افراد و گروه ها آن هم با امکانات ناکافی، به آسانی امکان پذیر نیست .

سرگرد مختاری با بیان اینکه ؛اصحاب رسانه بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند اظهار داشت:بعضی انتظارات متقابل رسانه و مدیران باید توسط طرفین  رعایت گردد.

وی با اشاره به اهميت غير قابل انكار تأثير خبر گفت: امروزه خبر و خبررسانی مطلوب، به‌عنوان بزرگترين ابزار در انعكاس خدمات دستگاه‌ها به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

فرمانده سپاه ناحیه لنده با بیان اینکه ؛ باید حقوق خبرنگاران رعایت شود و  نقد آنها  را  پاس بداریم و در کار آنها دخالت ننمائیم  گفت: البته باید خبرنگاران  واقع بینی و سرعت و دقت را در دستور کار خود قرار دهند.

سرگرد مختاری اظهار داشت :خبرنگار کسی است که به حرفه خبرنگاری مشغول است، یعنی خبر و گزارش های خبری را برای چاپ در روزنامه ­ها، مجلات، نشریات گردآوری، انتخاب و ارائه می ­کند بنا براین هر دوربین به دستی خبرنگار نیست.

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه با بیان اینکه باید از حاشیه ها دوری کرد و مسیر اتحاد و همدلی را در پیش گرفت  اظهار داشت : اداره ارشاد اسلامی باید مانع از حضور خبرنگاران فاقد مجوز در جلسات شود.

همچنین مسول روابط عمومی سپاه ناحیه لنده با تبریک هفته خبرنگار  و تقدیر از همراهی و همدلی خبرنگاران با مجموعه بسیج گفت:اصحاب رسانه نقش موثری در پیشبرد اهداف بسیج ایفا می کنند که این تلاشها برای همکاری بین مجموعه بسیج  و رسانه در ارتقا ضریب  فرهنگی و اجتماعی جامعه موثر و مفید واقع خواهد بود.

سرگرد رضایی افزود: در طی چند سال اخیر  شاهد همکاری بسیار خوب و صمیمی رسانه های متعهد در اجرای مأموریت های مختلف بوده ایم و حتی در زمان شیوع ویروس کرونا این همکاری ها نیز تقویت شد.

در پایان این نشست خبری از زحمات یکساله خبرنگاران نیز تجلیل شد:



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: