« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کهگیلویه و بویراحمد:
امام جمعه لنده :باید جلسه ای در شان و منزلت خبرنگاران شهرستان برگزار می شد/ امام جمعه موقت:مردم به خوبی خبرنگاران را می شناسند / مدیر مسول آوای رودکوف:بید نیستیم که بلرزیم ز بیم باد/ فرماندهی انتظامی لنده:لنده یکی از امن‌ترین شهرستانهای استان است
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح و ظهر امروز در آیین‌های جداگانه ای به مناسبت هفته خبرنگار ، از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان لنده تجلیل شد.

باید جلسه ای در شان و منزلت خبرنگاران شهرستان برگزار می شد

حجت الاسلام محمودی اصل در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده که صبح امروز با حضور حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت و  فعالان رسانه ای این شهرستان برگزار شد خبرنگاران را طلیعه داران حوزه اطلاع رسانی خواند و با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه رفیع خبرنگاران از سوی مسئولین  اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین خدمات خوبی را به مردم عرضه می کنند .

امام جمعه لنده با تاکید بر حفظ وحدت، همدلی و انسجام در جامعه و پرهیز از هرگونه اختلاف و شکاف با اشاره به واقایع اخیری که باعث رنجش خبرنگاران شد گفت:حق خبرنگاران این نبود و می بایست جلسه ای در شان و منزلت انان و بدور از هر گونه حاشیه مثل سالهای گذشته بر گزار می شد .

مردم به خوبی  خبرنگاران را می شناسند
در ادامه حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت شهرستان لنده ضمن تبریک هفته خبرنگار با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه «حق را بگو و در راه خدا از ملامت گوی نهراس»، برای همه خبرنگاران جامعه تداوم عزت و اهتمام مسئولانه را آرزو کرد.

مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده خبرنگاران را زبان گویای مردم دانست و با بیان جایگاه  و نقش موثر خبرنگاران در جامعه اضافه کرد: خبرنگاران بعنوان رابط بین مردم و مسئولان می توانند  باعث ایجاد تحول در جامعه باشند.

ایشان با اشاره به همراهی صادقانه خبرنگاران با مردم و مسولان در برنامه های مختلف گفت قطعا مردم با خبرنگاران شهرستان آشنایی کامل دارند و خدمات شما را ارج خواهند نهاد.

بید نیستیم که بلرزیم ز بیم باد...
پیش از سخنان حجت الاسلام محمودی اصل و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ؛ فتاح بدری مدیر مسول پایگاه خبری آوای رودکوف طی سخنانی کوتاه با تقدیر و تشکر از میزبانان جلسه گفت:در حقیقت خبرنگاری دلی پردرد و سری پر جرات می خواهد و اطمینان می دهیم در مقابل تمامی ناملایمات و نامهربانیهایی که به خبرنگاران  می شود با اقتدار و افتخار راه خود راه خود را در عرصه خبری و دفاع از ارزشهای انقلاب ادامه خواهیم داد و برای توسعه فرهنگی ؛اقتصادی و سیاسی استانمان لحظه ای دریغ نخواهیم و رزید و بقول معروف بید نیستیم که بلرزیم ز بیم باد ...


لنده  یکی از امن‌ترین شهرستانهای استان است..
همچنین در آیینی دیگر که همت فرماندهی انتظامی شهرستان لنده برگزار شد از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده است.

در این نشست فرماندهی انتظامی شهرستان لنده بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: انتقال آرامش و احساس امنیت به جامعه با تکیه بر تعامل بین رسانه و پلیس امکانپذیر است.

سرگرد فرزین جمشیدی ضمن اشاره به تلاش بی‌رقفه و شبانه‌روزی نیروهای خدوم انتظامی  در حفظ امنیت جامعه اظهار داشت: طرح‌های امنیت اجتماعی متعددی در چند ماه اخیر و سال گذشته عملیاتی شد که به فضل  الهی نقش مؤثری در کاهش جرایم و حفظ امنیت شهروندان شهرستان لنده ایفا نمود و رضایتمندی مردم شریف این منطقه را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان لنده  یکی از امن‌ترین شهرستانهای استان است افزود: این توفیقات مرهون فرهنگ بالای مردم ؛ تعامل خوب رسانه‌ها و مردم با پلیس و نیز تلاش شبانه روزی نیروهای قضایی، انتظامی و سایر نیروهای مسلح در شهرستان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: