« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
کهگیلویه بویراحمد؛
رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و از زحمات این قشر تمجید و تشکر کرد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف، متن پیام تبریک "مظاهری"رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی امداد استان کهکیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

ن و القلم وما یسطرون                   
جلوه های عشق و ایثار را می توان به عینه  دید وآن زمانی است که خبرنگاری به عشق انسانیت و نشان دادن درد انسان ها سخت ترین شرایط را تحمل می کند واز هستی خود مایه می گذارد  همچون:((  شهید صارمی ))

خبرنگار ان رسالتی پیامبرگونه بردوش دارند که حقایق را آشکار می سازند و تمام قد حامی انسانیت و عدالت هستند و صد البته با ارائه مشکلات و نظارت عمومی  بر مسولین اجرایی هر منطقه  پرچمدار توسعه اند .

۱۷ مرداد روز مسعود خبرنگار،یاد روز باشکوه  تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به خبرنگاران عزیز وارجمند استان تبریک عرض نموده و ارزوی توفیق همه آنان را در  دستیابی به قله های پیشرفت وارمان های ارزشمند انقلاب اسلامی مسئلت می نمایم .

                 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: