« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
جهان
ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه مدعی شد که اقدامات یک گروه چهارنفری برای جاسازی مواد منفجره در مجاورت مرز فلسطین اشغالی و سوریه را خنثی کرده است.
خبرگزاری مهر: به نقل از اسپوتنیک، ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه با صدور یک بیانیه ادعا کرد که تلاش یک گروه چهارنفره برای جاسازی مواد منفجره در مرز میان سوریه و فلسطین اشغالی را خنثی کرده است و تأکید کرد که نظامیان اسرائیلی توانستند این عملیات خنثی سازی را بدون هیچگونه تلفاتی انجام دهند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد: «اخیراً، نیروی ارتش رژیم صهیونیستی تلاش برای جاسازی مواد منفجره در مرز سوریه را خنثی کرد. یک نیروی ویژه که در جنوب بلندیهای جولان پناه گرفته بود، این تیم تروریستی (!) را در مجاورت دیوار مرزی شناسایی کرد. در تیراندازی به سمت این تیم چهارنفره، آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. ارتش اسرائیل هیچگونه تلفاتی نداد».

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «نیروهای وابسته به مرکز فرماندهی شمال برای هرگونه سناریو در حالت آماده باش کامل هستند» و تأکید کرد که دولت سوریه را مسئول هرگونه اقدامی علیه سرزمینهای اشغالی می دانند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی «به هیچ وجه نقض حاکمیتِ اسرائیل را اجازه نخواهد داد».

مدت زمان کوتاهی پس از صدور این بیانیه، ارتش اسرائیل اعلام کرد که علیه مواضع جنبش حماس دست به حملات هوایی زده و «یک سایت تولید بتن را که برای گودبرداری زیرساختهای زیرزمینی» و همچنین «زیرساختهای زیرزمینی حماس» استفاده می شود، هدف قرار داده است.

طبق پیامی که در توئیتر منتشر شد، «به تازگی جتها و یک فروند هواپیمای جنگنده ارتش اسرائیل به مواضع حماس در نوار غزه حمله کردند. این حمله در واکنش به حمله راکتی امشب (یکشنبه) از جانب نوار غزه صورت گرفت».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: