« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
در جمع خبرنگاران؛
زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده از برگزاری جشنواره قرآن و عترت استان کهگیلویه وبویراحمد در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اداره ارشاد اسلامی شهرستان لنده طی اطلاعیه ای از برگزاری جشنواره قران ؛ عترت و نماز خبر داد.

در بخشی از  اطلاعیه اداره ارشاد اسلامی لنده آمده است:

جهت تبلیغ و نشر آموزه‌های قرآنی و ایجاد انگیزه برای فعالان این حوزه،اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان اقدام به برگزاری جشنواره شهرستانی وانتخابی استانی قرآن و عترت با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد نمود.

این جشنواره در رشته های مختلف قرائت ویژه برادران در رده های سنی زیر پانزده سال وبالای پانزده سال،ترتیل ویژه برادران و خواهران زیر پانزده سال وبالای پانزده سال،حفظ جزء سی ویژه برادران و خواهران زیر پانزده سال،حفظ پنج جزء،ده جزء وحفظ کل ویژه برادران و خواهران برگزار میگردد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در هفته قرآن و عترت و در روز های ۲۱ تا ۲۶ مرداد امسال برگزار می شود، افزود: مسابقات این جشنواره در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و بیانیه گام دوم انقلاب است.

در پایان این اطلاعیه آمده است که :علاقمندان جهت ثبت نام تا مورخ ۱۸ مرداد ماه ۹۹ به اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: